Veel kleine veranderingen in Tribes: Vengeance | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het commericeel floppen van Tribes 2 waren veel gamers bang dat er geen opvolger meer aan zat te komen. Gelukkig was men bij Vivendi Universal Games wijs genoeg om het potentieel van de reeks in te zien, al werd er dit maal wel voor een andere ontwikkelaar gekozen. Dynamix is immers opgeheven en Vivendi Universal Games koos voor Irrational Games, bekend van System Shock 2 en Freedom Force, om aan deze opvolger te werken.

Tribes: Vengeance zal zich niet enkel richten op de multiplayer ervaring, maar biedt ook een uitgebreide singleplayer mogelijkheid. Naast deze rigoureuze verandering zijn er ook een hele reeks kleine aanpa ingen aan het spel gemaakt om er zo voor te zorgen dat het niet 'gewoon een sequel'. Een van deze aanpa ingen is de look & feel van de voertuigen, dit omdat Tribes: Vengeance zich vele jaren voor Tribes 2 afspeelt.Irrational Games designer Ken Levine compares his studio's approach to Vengeance's setting with the difference between antique and modern planes. In other words, modern technology has allowed aircraft manufacturers to conceal the turbines, wires, and other machinery of their planes' engines under layers of sleek steel hulls, comfortable reclining seats, and little bags of peanuts, while the biplanes of the early 20th century were far le appealing to the eye, since aviators were le concerned with making their planes pretty than they were with making flight technology actually work. As such, the weapons, vehicles, and technology in Vengeance won't look quite as sleek as those in Tribes 2 and will likely have a more raw look to them that emphasizes function over form. Meer over dit spel lees je in de preview bij GameSpot, welke vergezeld is van enkele nieuwe screenshots.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou