Stranglehold is een actiespel waaraan niemand minder dan filmlegende John Woo meewerkt, wat zeker en vast indrukkend te noemen is voor een videogame. Stranglehold is de spirituele opvolger van de film Hard Boiled en draait volledig rond keiharde actie, intense shoot-outs en de acrobatische bewegingen die het hoofdpersonage uit het spel kan uitvoeren tijdens het leegknallen van zijn geweren.
IGN wist vandaag drie nieuwe screenshots van Stranglehold te bemachtigen en natuurlijk zijn we er dan als de kippen bij om ook jullie daarvan te voorzien. Stranglehold zal in september verkrijgbaar zijn voor de PS3, Xbox 360 en PC.
Screenshots afkomstig uit de Xbox 360-versie van Stranglehold
Reacties op: Veel geknal op verse screens van Stranglehold
narutosan
Sabzero
anonymous
anonymous
Mday
fant
dus deze komt ook in de kast te staan!
dannvillain
Sasuke
Stranglehold lijkt me wel leuk te worden maar het geeft nog altijd het gevoel van de zoveelste shooter… Time will tell.
EDIT: Laten we ff clear zijn, voor 'the record'. Max Payne is, qua actie, gebaseerd op John Woo films. Deze game is dus niet geript of gekopieerd van Max Payne. Grappig hoe mensen dat snel vergeten…
DeathClock
fuckhead
eibert
^^
Ronn
geert1
LUPUS
inoj
Rent A Ham
dbreuning
bizarre
Tilo
Max Payne was imho een bijzonder slecht spel qua gameplay en graphics. Het duurde 2 dagen voordat ik me realiseerde dat ik spijt had van het feit 50 euro naar de maan is.
Skeejay
1: Het smart bullet time systeem, oftewel het feit dat er voor jou wordt bepaald wanneer de slomo inkickt. Ik wil net zoals bij Max Payne gewoon rmb=slomo! Woo kan toch ook wel begrijpen dat de fans/gamers nu hun eigen Hong Kong Blood Opera willen regisseren, en dus zoveel mogelijjk zelf de controle willen hebben? Dit principiele element kan sowieso in meer gameplayaspecten verwerkt worden.
2: De animaties. Op veel plekken zien verschillende animaties (vooral die van snelle bewegingen zoals het tevoorschijn komen van achter een muurtje) er veeel te houterig uit. Ook de dives zijn niet echt je van het. In Max Payne waren ze stukken beter uitgevoerd, en die game is veel ouder!
3: De special moves. WTF waarom kan Tequila een trapleuning omhoog lopen? Dat zou echt nooit in een JW film zitten. Heeft Woo hier toestemming voor gegeven? Damn, dan is echt alle hoop voorbij. Waarom hebben ze niet gewoon de HB move, leunend met je rug tegen de trapleuning, lopend naar beneden, erin gedaan? En dan kun je ook nog eens vanuit het lopen op de leuning, ineens naar de muur springen en van daaruit een dive maken. HKBO helden moeten de regels van de natuur buigen, niet overtreden! Ze hadden beter naar andere games moeten kijken, zoals de HL mod The Specialists. Deze bevat een paar vette flip/dive combo moves, die er ook nog eens geloofwaardig uitzien.
Dan nog een paar dingen: ik hoop dat het ook mogelijk is om na een dive door te rollen ipv een rare stuitering met je pelvis te maken. En dat die rooie glow bij BT ook weg kan. En dat de animatie van de guns gefixt worden (als T een shotgun vast heeft doet hij alsof hij in z'n andere hand ook iets heeft). En hoe zou dat kruisen van de handen verwerkt zijn… zou dat zomaar gaan of zou je met een knop dit kunnen triggeren? Ik had graag een powerup gezien waardoor je met je andere hand semi-autoaim op een mannetje naast of achter je k