Gisteren kon je lezen dat Ghost Recon 20 november in de winkels zal liggen. Om alvast een indruk te krijgen speelde GameSpot een beta versie van Red Storms tactical shooter. En de jongens en meisjes van GS waren erg onder de indruk van het spel. Zo heb je veel verschillende karakters die in de verschillende missies van kleding wisselen. En ook de bomen hebben een ongekend detail in vergelijking met andere games. Daarnaast is de gameplay een blok spanning en is dit zeker een titel om naar uit te kijken.In a move that's certain to be welcomed by players who were forced to sit on their hands after dying in multiplayer games of Rogue Spear, Red Storm has decided to add a respawn option to Ghost Recon: Whoever sets up the game will be able to choose no respawns, limited respawns per player (1 to 20), a "pool" of respawns per team (1 to 20), and infinite respawns.

It's not often that a few hours of play with a beta build of a game can have you drooling with anticipation of its final release, but Ghost Recon did precisely that. And when it finally ships in late November, you can rest assured we'll cross that bridge and get those NATO trooops back in one piece. Vooral de optie dat je steeds kan respawnen en niet als ghost hoeft rond te zweven is een zeer aardige feature. Tenslotte speel je om te spelen en niet om te kijken hoe anderen het doen.