Nick Mason heeft een jaartje klopen knallen en kaarten op een militaire missie op een plaats die er niet toe doet, en gaat terug naar huis in de hoop alles nog net zo lief en vredig aan te treffen, als dat hij het achter gelaten had. In zijn geliefde stadje aangekomen, blijkt echter alles anders dan voorheen. De stad wordt geteisterd door een oorlog tussen rivaliserende gangs, en Nick vindt dat het zo niet langer kan. Hij wordt lid van de belachelijk genaamde G18 Counter Gang Division en vervult de taak die hem op het lijf geschreven is: de burgers tegen criminaliteit beschermen.

Bovenstaand verhaaltje dient als basis voor Roll Call, de nieuwe first person shooter van Argonaut die in 2005 door SCi zal worden uitgegeven. Opvallend is dat je in Roll Call niet met blind schieten je doel zal moeten bereiken, maar dat je hulpdiensten als ambulance en brandweer in zal moeten zetten om de boel weer op orde te krijgen. Je kunt deze hulpdiensten onder andere via voice-commands, een techniek die Argonaut nog van SWAT: Global Strike Team achter de hand had, aansturen. Roll Call, wat trouwens nog een werktitel is, verschijnt op PS2 en Xbox.