Nieuws

Xbox Series X vanavond beschikbaar via Microsoft Store

Wees er snel bij

Geschreven door Rogina Hassan op
De Xbox Series X-console is vanavond om 18.00 uur verkrijgbaar, zo laat de Microsoft Store weten in een e-mail.

In de verpakking zitten naast de console ook een draadloze Xbox-controller en een Ultra High Speed HDMI-kabel. 'Maar schiet op,' meldt Microsoft in zijn mail. 'De beschikbaarheid is beperkt.' De console is vanavond om 18:00 uur Nederlandse tijd beschikbaar in de Microsoft Store met deze link.

De Xbox Series X is een van Microsofts volgende generatie Xbox-consoles en verscheen op 10 november voor een adviesprijs van 499 euro. Hoewel Microsoft de console zoals gebruikelijk op grote schaal produceert, is de Series X bij lancering vanwege de pandemie beperkt verkrijgbaar. In dit handige overzicht kun je zien bij welke winkels de console op voorraad is. 

Dit artikel delen:

Lees meer

'Gemiddelde AMD-videokaart laagst geprijsd sinds 13 maanden' Cooler Master onthult eerste PCIe 5.0-voedingen
8

Reacties op: Xbox Series X vanavond beschikbaar via Microsoft Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 15 februari 2022 13:52
    Ik zit er klaar voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 15 februari 2022 14:05
    Had jij er nog geen? spydr.nl/kanalen/xbox-series-x/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 15 februari 2022 13:56
    Dat apparaat gaat als het zo door gaat nooit in de winkels liggen, dan is het tegen die tijd alweer tijd voor de midgen refresh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 15 februari 2022 15:06
    @Improv zolang de voorraad een drama blijft en die dingen als zoete broodjes blijven verkopen, zal er geen refresh komen. Daarnaast was de vorige generatie al hopeloos verouderd tegen de tijd dat ze uitkwamen, dus was er ook echt vraag naar een refresh. Dat valt nu nog wel mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 15 februari 2022 14:06
    Voor de mensen die er vanavond 1 willen bemachtigen heel veel succes !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sk313t0r

    • 15 februari 2022 17:28
    Ik pas, dan nog maar een tijd wachten. Succes voor de jagers!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • coolharry

    • 15 februari 2022 18:03
    Ik kijk toevallig om 18.01 en zie dat alles op uitverkocht staat :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • the_chiller

    • 15 februari 2022 18:53
    Yes, dank voor de tip! Na vaak op F5 en de muis bij de Koop Nu knop die heel snel verdwijnt is het gelukt om te bestellen voor de normale prijs. Binnenkort te koop een Xbox One S :-)