Van soldaat tot level designer bij developer 2015 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Veel gamers hebben als droom om ooit zelf bij een developer te gaan werken, een droom die 9 van de 10 keer ook een droom blijft. Eén van de weinigen die het wel gehaald heeft is Jerry "Powzer" Keehan.

Jerry heeft mee geholpen aan Medal of Honor: Allied A ault bij 2015 en vertelde in een interview aan Planet Medal of Honor dat hij eerst 14 jaar in het leger heeft gezeten, voordat hij in de gamebusine kwam. Skidrowpunk: Now, you were in the American Air Force. Jumping from the Military to the game industry is something you wouldn't expect, how welcome was that change?

Jerry: You would be surprised at how many people in the game industry have spent time in the military. One major thing you learn in the military is: teamwork. A game development team is the epitomy of teamwork. So, looking back, I suppose the military was probably great preparation"Powzer" is na het afronden van MoH:AA bij Ritual Entertainment gaan werken, wat betekent dat we zeker nog wat levels van hem zullen zien. Het hele interview is op dit adres te lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou