Nieuws
Vampire the masquerade

Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2 komt ook naar PlayStation 5

Next-gen bloedzuigen

Geschreven door Erik Nusselder op
Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2 komt ook uit voor de PlayStation 5. Dat hebben uitgever Paradox Interactive en ontwikkelaar Hardsuit Labs bekendgemaakt.

Een Xbox Series X-versie van de vampierengame werd eerder deze week onthuld in een stream van Inside Xbox. Vorig jaar al werd bekend dat het vervolg ook op Xbox One, PlayStation 4 en pc uitkomt.

Bloodlines 2 speelt zich af in Seattle, waar een bloedoorlog tussen verschillende vampierfacties gaande is. Het verhaal past zich aan afhankelijk van of de speler er voor kan zorgen dat de mensheid blijft denken dat vampieren niet bestaan. Qua gameplay belooft ontwikkelaar Hardsuit Labs snelle melee combat en een complete stad om te verkennen.

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation Store offline gehaald in China Belangrijkste aspect The Medium 'alleen mogelijk op next-gen'
9

Reacties op: Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2 komt ook naar PlayStation 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Quintex

    • 10 mei 2020 15:28
    Zin in! Had er niet zo veel van verwacht, maar de xBox Inside trailer maakte me erg enthousiast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 10 mei 2020 16:30
    Ze moeten echt ophouden met games ontwikkelen voor de oude consoles, dwing mensen tot die overstap, dan kan de echte vooruitgang plaatsvinden.
    Op deze manier blijven ze rekening moeten houden met de beperkingen van de current gen.
    Dat is toch niet wat we willen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 11 mei 2020 07:53
    @oropher
    Het is een vrij simpele economische afweging: Wil je je game aanbieden aan bijna 200 miljoen console bezitters of aan 2 miljoen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 11 mei 2020 15:09
    @oropher wow dit is kortzichtig..
    Dat jij zo rijk bent "gedwongen" te kunnen worden,wilt niet zeggen dat de rest van de wereld dit kan. Sterker nog op jouw manier zou de gamesindustrie binnen no time op z'n gat liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MarkyMark

    • 10 mei 2020 16:45
    Ik ben erg benieuwd! Eerste deel was erg cool, vooral in dat je keuze qua bijvoorbeeld vampier-clan invloed hadden op alle aspecten van het spel, tot aan de combat toe. Het ziet er hier niet echt next-gen uit, maar hopelijk speelt het lekker en is het verhaal leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 10 mei 2020 18:18
    @MarkyMark niet next Gen ???

    RTX wordt ondersteund en je heb dan toch wel een beest van een grafische kaart nodig
    Zie hier voor meer info
    https://www.youtube.com/watch?v=X3DH_m8m8CI

    Ik denk juist dat dit een van de eerste game gaat worden die echt next Gen is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 mei 2020 19:42
    @ravw heb je de beelden gezien? Zag er uit als een ps3 game. Ik hoop dat 't next gen gedeelte uit de schaal gaat blijken, want grafisch werd ik niet weggeblazen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 10 mei 2020 20:08
    @ravw Nee joh.. dit is bij lange na niet iets wat dicht in de buurt komt van de graphic pareltjes tegenwoordig.. Zag er nog steeds "goed" uit en heb de game al gepreordered maar zeker niet voor de graphics haha :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 10 mei 2020 21:56
    oke het lijkt op de filmpjes er dan toch mooier uit te zien … ik hoop ook dat het een beetje naar de grafix gaat van Tomb Raider de laatste versie of Battlfield V