Pasgeleden heeft Valkyrie Studios een trailer gereleased van hun titel Seraphim, in deze titel speel je een engel, duivel of een insecte ras en moet je zien te overleven met vliegen, zwaard gevechten en toverspreuken. Het ziet er erg mooi uit maar ze hebben nu nog steeds geen publisher gevonden voor hun titel. Gamespot heeft een interview gehad met Brian Babendererde, hij is de vice president voor gamedeveloping bij Valkyrie Studios. Het interview gaat over het intresse voor de console markt omtrent hun eigen titel. GS: Do you plan any specific tweaks for the console versions of the game, or will they essentially be direct ports? BB: That will really depend on a few things. First, it will depend on what Epic has done for that specific platform before we get there, and second, it will depend on what we feel the specific abilities of each platform can bring to the title. GS: Any GameCube or GBA plans? BB: That will depend on the publisherHet lijkt wel of Valkyrie een beetje wanhopig wordt omdat ze geen publisher hebben. Misschien voldoet de gameplay toch niet en blijven daarom de publishers op afstand. Het interview is vrij kort, maar laat duidelijk zien hoe ze over de console markt denken.

Ligt de toekomst van Valkyrie Studios in de armen van de publisher voor hun game?