Nieuws
Ghost of Tsushima

Vacatures hinten mogelijk naar vervolg op Ghost of Tsushima

Potentiële werknemers moeten origineel goed kennen

Geschreven door Michel Musters op
Sucker Punch Productions werkt, uitgaande van enkele nieuwe vacatures, mogelijk aan een vervolg op Ghost of Tsushima.

De ontwikkelaar heeft op diens website vacatures staan voor een senior combat designer en een technical combat designer. Voor beide banen is het een vereiste dat de potentiële werknemer Ghost of Tsushima heeft gespeeld en de gameplaysystemen binnen de game goed kent. Hoewel dit niet per se een bevestiging is dat er een vervolg op Ghost of Tsushima in de planning staat, lijkt de beschrijving er wel naar te hinten. 

Ghost of Tsushima verscheen eerder al op PlayStation 4 en daarna ook op PlayStation 5 via een Director's Cut. De openwereldgame laat spelers als samoerai Jin de Tsushima-eilanden van Japan bevrijden van een Mongoolse invasie. Het spel wordt geprezen om zijn interessante open wereld, kleurrijke graphics en odes aan de samoeraifilms. Vorig jaar werd aangekondigd dat Sony Pictures en PlayStation Productions aan een film gebaseerd op Ghost of Tsushima werken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Portal-spin-off Aperture Desk Job nu verkrijgbaar Grote uitbreiding voor Back 4 Blood aangekondigd
26

Reacties op: Vacatures hinten mogelijk naar vervolg op Ghost of Tsushima

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Tokumei

    • 2 maart 2022 10:28
    Dat zou ik graag zien, met wat grotere settlements/steden erbij. Ghost of Kyoto ofzo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 2 maart 2022 11:37
    Nice, laat maar komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • burningcactus

    • 2 maart 2022 11:46
    Dit was toch al langer bekend? Volgens mij had Sony een flinke poos terug al zowel een film als sequel hierop goedgekeurd en bevestigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 maart 2022 12:47
    Laat maar komen. Deel 1 was precies wat ik nodig had toen.

    Basically Assassin's Creed maar dan zonder alle bullshit, zowel ingame als qua DLC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GWO

    • 2 maart 2022 13:18
    Dat was (en is nog steeds) echt een parel van een game met geweldige gameplay! Instant buy voor mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 maart 2022 13:46
    Kom maar op deel 1 was een geweldig game al blijf ik bij mijn review dat het op een aantal zaken in 2010 is blijven hangen waarbij "concurrent" AC geevolueerd is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 2 maart 2022 13:51
    @coola
    :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoesNZ

    • 2 maart 2022 13:58
    @coola Je bent geen clown, maar het hele circus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 2 maart 2022 14:08
    @coola Gelukkig is Ghost of tsushima dan weer op andere fronten mijlen verder dan waar AC nog in de prehistorie is blijven hangen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 maart 2022 14:19
    @Messtranor

    In sommige dingen is GoT idd beter maar in die dingen zit ac echt niet in de prehistorie.

    Maar zowel Got als de recente AC zijn geweldig. Voor mij respectievelijk een 9,3 en een 9,6.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrmonkey

    • 3 maart 2022 00:51
    @coola

    Gamer.nl is echt geen slechte site, ik bekijk al jaren de reviews, game nieuws en ook de comments op de verschillende onderdelen die voorbij komen.

    Wat helaas alleen zo storend blijft is het constant kwijlend gehijg van Coola die zijn AC obsessie overal maar moet blijven ventileren, ook waar dat niet eens fukking relevant is.

    De 1-2 jaar van jouw ban Coola, was echt een verademing, ik meen dat serieus. Kap gewoon met die onzin een keer, loop niet constant zo irritant kinderachting overduidelijk te zuigen en je mening over AC te op te dringen, iedereen weet het nou wel en niemand is geinteresseerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 3 maart 2022 07:11
    @Mrmonkey Toegegeven Ghost Of Tsushima leunt wel heel erg op Assassin's Creed en zou makkelijk Assassin's Creed: Ghost kunnen zijn.

    En aangezien het Sucker Punch's 1ste game in dit genre is, vind ik het een heel indrukwekkende prestatie.

    Dus ja ik vind hem veel beter (zeker als Saaihalla) net zo goed als dat The Angry Birds Movie een betere game verfilming is dan Uncharted.

    Kwestie van perspectief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 maart 2022 14:25
    @coola
    Je hebt helemaal geen review geschreven. Je hebt een (lachwekkend slecht) vergelijkingsstuk met AC geschreven. Het is duidelijk dat ze op inside.gamer om content verlegen zitten want wat een erbarmelijk stukje proza is dat zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 2 maart 2022 14:49
    @The_Stifmeister ja? Heb jij nog wat geschreven dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 maart 2022 14:52
    @Liquidshake
    Zeker. Ik ben jarenlang filmrecensent geweest. Daarvoor heb ik (op vrijwillige basis) recensies van PlayStation games geschreven. Verder nog iets?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 2 maart 2022 16:56
    @The_Stifmeister geen enkele user review te vinden onder je huidige username bij inside gamer. Coola heeft ondertussen al aardig wat geschreven. Ongeacht of je mee eens bent of niet, heeft coola een aardige bijdrage geleverd aan de community

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 maart 2022 18:50
    @Liquidshake
    Ik zeg toch ook niet dat ik heb bijgedragen aan inside.gamer? Sterker nog, ik scherm helemaal niet met mijn bijdrages of reviews. Coola doet dat wel en ik heb daar commentaar op omdat het slecht geschreven en irrelevant is. Coola trekt, zoals gewoonlijk, weer alle negatieve aandacht naar zich toe door het weer over AC te laten gaan.

    Het boeit werkelijk niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, wat voor cijfer coola aan Ghost of Tsushima geeft. Vervolgens haalt hij ook nog een keer zijn cijfer voor AC Valhalla erbij…WAAROM?

    En dan mag ik niks zeggen over die belachelijk slecht geschreven stukjes? Hij begint er toch zelf over? Hou toch op man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 2 maart 2022 19:37
    @The_Stifmeister daar gaat het toch om, slimmerik. Je haalt de site zelf aan. En nogmaals, wat heb jij bedragen op de site die jij zelf noemt? Blijkbaar boeit het wel, want jij haalt het zelf de review aan. Dus dan heb je het ook gelezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 maart 2022 22:35
    @Liquidshake
    Ik haal de review aan omdat hij er zelf over begint. Ik begin toch niet uit het niets over die review die hij heeft geschreven, dat doet hij zelf. Dan staat het mij vrij om alle kritiek daarop te leveren die ik wil. Of ik iets heb bijgedragen aan die site heeft er precies niks mee te maken.

    Ik ben er verder klaar mee. Ik snap niet dat jij als een soort ridder voor coola z’n belangen moet opkomen, hij heeft er overduidelijk geen behoefte aan en jij blijft er maar over doorzeiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 maart 2022 15:00
    @Liquidshake

    Mja hij mag alle kritiek geven die hij wilt. Ene oor in andere oor uit.

    Mijn schrijf werk is verre van perfect maar in 1 ding ben ik wel en dat is oprecht met alles wat ik schrijf.