Nieuws
Pokémon

Uri Geller geeft toestemming voor Pokémon-kaarten met Kadabra erop

Mentalist heeft spijt van zijn acties

Geschreven door Michel Musters op
Mentalist Uri Geller heeft na twintig jaar Nintendo toestemming gegeven om Pokémon-kaarten te drukken met Kadabra erop.

Geller uitte in 2000 kritiek op Nintendo vanwege het Pokémon-personage Kadabra. In Japan wordt zijn naam geschreven als Yungerer, Yungeller en Yun Geller. Daarbij draagt het wezen lepels, terwijl Geller bekendstaat om het buigen van lepels - het is dan ook overduidelijk geïnspireerd op de man. Hij verbood Nintendo voor het uitbrengen van kaarten met het personage erop.

Inmiddels laat Geller weten dat hij de verkoop van de kaarten niet meer tegen zal houden. "Ik heb werkelijk spijt van wat ik twintig jaar geleden heb gedaan. Kinderen en volwassenen, ik haal de ban weg. Het is nu aan Nintendo om mijn Kadabra Pokémon-kaart terug te brengen. Het is waarschijnlijk één van de meest zeldzame kaarten nu!"

Dit artikel delen:

Lees meer

Fan maakt remakes van Zelda-games die op CD-i verschenen Hwang keert terug in Soulcalibur 6
12

Reacties op: Uri Geller geeft toestemming voor Pokémon-kaarten met Kadabra erop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 30 november 2020 08:39
    Nintendo gaat dat echt niet meer terug veranderen. Die gast wilde gewoon ff in de schijnwerpers

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 30 november 2020 09:10
    Kinderachtige man, snel weer vergeten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 november 2020 09:19
    Leeft die man nog? Ik vind goochelaars en illusionisten best leuk hoor. Maar waar de meesten gewoon ronduit toegeven dat het een truc is beweert deze gast regelmatig dat ie echt speciale krachten heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 30 november 2020 09:26
    @darkmanwls ja dat is nog het meest zielige aan deze man. Hij kan ook niet elke lepel buigen, alleen de lepels die van hem zelf zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 30 november 2020 09:48
    Pfff non believers , ik heb een keer meegedaan met een Uri geller experiment op tv waar hij met zijn krachten via de tv de lepel in mijn hand kon buigen. En toen hij dat deed zat ik na afloop met een vork in mijn hand en de klok stond stil. verklaar dat maar eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 30 november 2020 09:54
    @ali3n8tor en je fles Whiskey was ook leeg zeker ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 30 november 2020 10:20
    @ali3n8tor
    Maar was de lepel ook gebogen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 november 2020 10:43
    @ali3n8tor Ik kan t je nog sterker vertellen, ik speelde ooit Metal Gear Solid, en ik ZWEER je, Psycho mantis wist welke games ik gespeeld had en mijn fucking controller BEWOOG!!!! uit zichzelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 november 2020 15:00
    @darkmanwls dat wist ie bij mij ook 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 30 november 2020 13:57
    @ali3n8tor stay off the drugs dude

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 30 november 2020 18:52
    @ali3n8tor verklaring: drugs, drank, naïviteit, slaaptekort. Je gelooft ook dat de aarde plat is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 30 november 2020 10:17
    En dan gaat Geller na 2 jaar aankloppen bij Nintendo dat ze zijn gezicht hebben gebruikt en hij nu een deel van de opbrengst wilt. Verschrikkelijke vent.