Nieuws

Update voegt FSR 2.1 toe aan Cyberpunk 2077

Voor het eerst op console

Geschreven door Jari Klapwijk op
Patch 1.61 brengt ondersteuning voor FSR 2.1 naar Cyberpunk 2077.

Dat maakte ontwikkelaar CD Projekt Red bekend. FSR 2.1 is een techniek van AMD die ervoor zorgt dat games intern op een lagere resolutie kunnen draaien, vergelijkbaar met DLSS van Nvidia en dat komt de performance ten goede. Door middel van opschalingstechnieken zien de games er op het scherm nog steeds scherp uit. De functie wordt alleen ondersteund op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc. Spelers op Xbox One en PlayStation 4 kunnen niet van de techniek gebruikmaken. 

Cyberpunk 2077 is de eerste game op consoles die FSR 2.1 ondersteund. Deathloop en Scorn ondersteunden eerder al FSR 2.0. Op consoles staat de techniek nog in de kinderschoenen. Op pc wordt de techniek al vaker gebruikt in bijvoorbeeld God of War en Resident Evil Village. 

Update 1.61 brengt verder nog een hoop bug fixes met zich mee. De volledige lijst is via deze link te bekijken. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Take-Two gelooft nog steeds niet in abonnementsdiensten Forspoken twee jaar exclusief voor PlayStation 5
2

Reacties op: Update voegt FSR 2.1 toe aan Cyberpunk 2077

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    xeros

    • 9 november 2022 10:50
    En wat voor resultaten brengt het in CP ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 november 2022 11:36
    @xeros wachten op de df review hiervan, scorn had ook al fsr ondersteuningm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.