Update voegt FSR 2.1 toe aan Cyberpunk 2077

Update voegt FSR 2.1 toe aan Cyberpunk 2077

Patch 1.61 brengt ondersteuning voor FSR 2.1 naar Cyberpunk 2077.

Dat maakte ontwikkelaar CD Projekt Red bekend. FSR 2.1 is een techniek van AMD die ervoor zorgt dat games intern op een lagere resolutie kunnen draaien, vergelijkbaar met DLSS van Nvidia en dat komt de performance ten goede. Door middel van opschalingstechnieken zien de games er op het scherm nog steeds scherp uit. De functie wordt alleen ondersteund op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc. Spelers op Xbox One en PlayStation 4 kunnen niet van de techniek gebruikmaken. 

Cyberpunk 2077 is de eerste game op consoles die FSR 2.1 ondersteund. Deathloop en Scorn ondersteunden eerder al FSR 2.0. Op consoles staat de techniek nog in de kinderschoenen. Op pc wordt de techniek al vaker gebruikt in bijvoorbeeld God of War en Resident Evil Village. 

Update 1.61 brengt verder nog een hoop bug fixes met zich mee. De volledige lijst is via deze link te bekijken. 

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 kopen?

Kopen voor Playstation 5

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

En wat voor resultaten brengt het in CP ?

0
test

@xeros wachten op de df review hiervan, scorn had ook al fsr ondersteuningm

0

Aanbevolen voor jou