Nieuws
God of War

Update 2.0 voor God of War Ragnarök beschikbaar

Heb jij de game al binnen?

Geschreven door Jari Klapwijk op
God of War Ragnarök heeft update 2.0 gekregen om de game helemaal klaar te maken voor release.

Dat maakte Sony bekend. De update lost problemen op het gebied van dialogen, cinematics, progressie, gameplay, gevechten, upgrades, User Interface, stabiliteit, audio, toegankelijkheid en lokalisatie op. Daarnaast worden er ook dingen aangepast aan de DualSense-ondersteuning voor de PlayStation 5. De enorme lijst met verbeteringen is hier te lezen. 

God of War Ragnarök is het directe vervolg op het in 2018 verschenen God of War, dat weer een 'zachte reboot' van de langlopende actiereeks betrof. Wederom gaan Kratos en zijn zoon op avontuur in de Noordse mythologische koninkrijken. Ditmaal zijn alle negen de verschillende rijken te verkennen. Het spel is sinds vandaag uit op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Erik gaf het spel een 9 op Gamer. "God of War Ragnarök is meer God of War, maar wel op de allerbeste manier. Heb je genoten van de vorige game en wil je vooral weten of het vervolg de verwachtingen waarmaakt, dan luidt het korte antwoord ja. Je zult niet teleurgesteld zijn."

Dit artikel delen:

Lees meer

'Horizon-mmo in de maak' Ontwikkelaars Nils en Ewoud over SCHiM – Bonuslevel 136
24

Reacties op: Update 2.0 voor God of War Ragnarök beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Robskeee

    • 9 november 2022 10:25
    Toch wel erg veel zin in deze game, misschien in de tussentijd het vorige deel nog maar een keer uitspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Seismo

    • 9 november 2022 10:28
    @Robskeee welke tussentijd? Het spel is vandaag uit of moet je nog even wachten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 9 november 2022 10:36
    @Seismo

    Ik denk dat hij doelt op de PC versie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 9 november 2022 10:51
    @Seismo Yes, ik wacht op de PC versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 november 2022 11:53
    @Robskeee hopelijk zie je geen spoilers want duurt nog wel minimaal een jaar. En als ie goed blijft verkopen dan misschien wel langer nog wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 9 november 2022 12:21
    @hulstpower Dat komt wel goed hoor, ben niet heel gevoelig voor spoilers. Buiten dat is mijn backlog groot dat ik de komende tijd nog wel vooruit kan haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 9 november 2022 18:06
    @hulstpower eerder 2 tot als het niet langer is .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 november 2022 18:43
    @Liquidshake dat kan ga even van wat Herman zijn. Maar ik koop voor dit soort games een ps

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 10 november 2022 10:56
    @Liquidshake Sony heeft aangegeven hun games sneller en meer naar PC te brengen, maar minimaal 1 jaar op de PS exclusief. Ik verwacht een dus iets meer dan een jaartje te moeten wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 9 november 2022 10:35
    Zit voor de brievenbus te wachten hoor!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 9 november 2022 11:14
    @Snafu9 ik ook, kan elk moment binnen vallen. Hype :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 9 november 2022 11:14
    @Snafu9
    En hij valt net binnen! Daar gaan we dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 9 november 2022 11:32
    @Snafu9 Veeeel plezier!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 9 november 2022 11:37
    @adutchman
    Dankjewel! Jij ook straks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 november 2022 11:53
    @Snafu9 bij mij staat ie er al op alleen geen tijd vanavond mee aan de slag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 9 november 2022 10:50
    Ik krijg het pas morgen tussen 08:00 en 18:00 binnen… zucht…
    Alvast veel plezier mensen! Ik ga ondertussen heerlijk schrijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 9 november 2022 17:32
    @Ardyn Ik heb hem gewoon gehaald bij de Gamemania, heb je hem sowieso op de dag van de release.
    Met pakket post kan altijd iets mis gaan, ophalen in een winkel is een kleine moeite(Of je moet heel hemel ver van de winkel wonen :) .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 9 november 2022 21:27
    @Rijstekorrel
    Om Gamemania als voorbeeld te nemen, de meest dichtstbijzijnde winkel voor mij is ruim een uur reizen. :)
    Intertoys een half uur.

    Overigens… voor online bestellen bestaat er ook iets als afterpay. Verder heb ik ook genoeg keren meegemaakt dat een game juist een dag voor release binnenkwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 11 november 2022 07:07
    @Ardyn
    O ja over algemeen gaat online bestellen wel goed, bestel ook zowat alles online(Winkelen wat is dat doe ik niet meer haha).
    Maar ach even voor een spelletje naar de intertoys of Gamemania vind ik niet erg, het is voor mij ook een half uurtje reizen(Alleen kom er nu op de terug weg langs van het werk :) )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 10 november 2022 13:10
    @Rijstekorrel
    Ik heb twee exemplaren van het spel binnen, beide op mijn naam… ik heb het toch echt eenmaal besteld en hoef er ook maar voor eentje te betalen… bijzonder.