Unreal en Karma ?? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Epicgames heeft een overeenkomst gesloten met MathEngine voor het gebruik van hun Karma physics engine in de nieuwe unreal 3D editor.

Het programmeren van de wetten de natuurkunde is ongetwijfeld geen lachertje dus bedenk je maar eens wat voor mooie effecten we aldus kunnen verwachten in de animaties van allerlei objecten in Epicgames volgende spel.MathEngine and Epic Games have created a game development solution which incorporates MathEngine's Karma physics into Epic's Unreal Engine. The resulting engine allows profe ional game developers to create 3D game worlds featuring objects with physics-based behavior. Since May 2001, a team of MathEngine engineers has been working with Unreal designers Tim Sweeney and Cliff Bleszinski to integrate Karma physics into the Unreal Engine. The results expose most of Karma's functionality through the Unreal Engine editor and allow for placement of physical objects within 3D environments.In een tijd waar duizenden aantallen polygonen en geforce 3 optimalisatie het meest in de aandacht liggen is het toch wel intere ant om te zien dat sommige developers zich ook met op het eerste zicht minder opvallende features bezighouden.

Het effect voor de gameplay zou wel eens niet verwaarloosbaar kunnen zijn.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou