1) The T.A.G. Rifle exploit.
2) The Rocket Launcher exploit.
3) All known map exploits.
4) The auto-aim exploit.
5) The novice bot, stats exploit.
6) The message: "No AA" now denotes a server that has auto-aim disabled.
7) The 'ghost-flag' exploit, in CTF matches.
8) Joining full servers: UC now checks if there is room in the game... before loading the map.
9) Resolved an occasional crash when joining a friend's match.
10) Resolved issues with Max Players & Private Slots.
11) Players will now receive 1-point of damage when impeding lifts.
12) The translocator disc will return to the gun, if it impedes a lift.
13) Players can no longer utilize the translocator, to pass through world geometry.
14) Anti-aliasing is now disabled by default. To enable it, depress both thumbsticks simultaneously during the initial UC intro video sequence.
15) Team-balancing fixed. The message "Teams Unbalanced", will show up briefly during an existing match, if the teams become unbalanced. De update is voor iedereen het Unreal Championship wil spelen verplicht. Zodra je Xbox Live! betreedt om Unreal Championship online te spelen zal de update dan ook worden binnengehaald. De eerste reacties op de update zijn echter zeer positief, zoals je op het Atari forum kunt lezen.
Reacties op: Unreal Championship update via Xbox Live
Foxz
Koeskoes
waarschijnlijk hadden ze beter eerst de game helemaal goed kenne testen en patchen ipv snel in de schappen gooien
basset
FRaGMaN
Wekko
Knetterscheet
precies.. zo ist maar net
Muskusrat
Ik vind het knap zielig dat er uberhaut een patch voor een console spel moet uitkomen aangezien de hardware van een console nooit wijzigd (ja ok met uitzondering van het plaatsen van kleinere componenten). Dit patchen zat er dik in als je een harde schijf in een console propt en zal vaker gaa voorkomen.
Judge
RefriedNoodle
Oh ja, de dvd-speler van de PS2. Je koopt een afstandsbediening, MAAR die doet het alleen als je een update installeert. En dat moet op een memorycard. Kost je 2.5Mb.
We schrijven dus helemaal geen geschiedenis, Muskusrat. En ja, wij zijn blij met deze ondersteuning. Als jij denkt dat een gebrek aan patch-functionaliteit betekent dat software foutloos is, dan zal de werkelijkheid hard aankomen.
Sowieso is het haast ondoenlijk om foutloze multiplayer-software te schrijven. Door lag en allerlei andere onberkenbare factoren is het haast onmogelijk voor release te bepalen hoe een spel online speelt. Tot nu toe loopt heel Xbox Live beter dan de Final Fantasy Online-launch, dat was echt zwaar lachwekkend.
[CyW]-=BigBear=-
Rhadamanthys
Overigens overzie je ff het feit dat die patch uitsluitend voor de live functies zijn.
Kijk ik vind het jammer dat zo'n patch nodig is en tja het spel had misschien wel ff beter getest kunnen worden. Maar ga nou niet beweren dat een spel met bugs uitzonderlijk is op een console.
OmegaII
Marco
Masterchief
Masterchief
Ik weet niet of het werkt maar ik zal het morgen ff testen
Masterchief