RoboHordes is het eerste officieel aangekondigde spel dat gebruik maakt van Epic's Unreal 3 technologie. Het spel wordt ontwikkeld door Naked Sky Entertainment en werd op de GDC getoond als showcase voor Intel's nieuwe dual-core processor, de Pentium D Processor. RoboHordes is een actietitel waarin het allemaal om physics draait.
Elk aspect in het spel is gebaseerd op de physics engine en er zit geen enkele frame aan vooraf gemaakte animatie in het spel. Het spel zal niet direct de kracht van de Unreal 3 engine optimaal gebruiken, maar zal wel op een fatsoenlijke framerate moeten kunnen draaien. De physics worden overigens per seconde tweehonderd keer berekend, ongeacht op welke framerate het spel zelf draait. De releasedatum van RoboHordes is nog niet bekend, ook een uitgever heeft zich nog niet aangemeld. Het spel zal in ieder geval op PC verschijnen.
Reacties op: Unreal 3 engine spel RoboHordes aangekondigd
HORUS12
aRtero
MrWoef
Flowz0r
Zal er iig niet veel van verwachten…
Untitled Player
Doe je dit voor de grap of zit je echt om 7 s'avonds te spuite ofzo
kreative
//ontopic:
Ach ja, het concept klinkt leuk, maar het is nou niet meteen een titel die ik zou aanschaffen. Ik wacht lekker op Unreal 3 oid.
Nhid
PjotrStroganov
Don_killuminati
Defl
SuperDre
Dope Fish
Goldrusher
Elk aspect in het spel is gebaseerd op de physics engine en er zit geen enkele frame aan vooraf gemaakte animatie in het spel.
Klinkt origineel en revolutionair. Ik wil deze techdemo wel eens zien draaien.
Lowe..
Skinner
R-WIN
rOninDLuX-
Btw mekkeren over Doom3 dat het een techdemo is, zoo 2004… grappig dat het altijd dezelfde personen zijn. Nog grappiger is het feit dat ze denken open minded te zijn