Unreal 2 artist interview over skins | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voor wie de eerste screenshots van Unreal 2 heeft bekeken zal het waarschijnlijk met me eens zijn dat er op gebied van karakters en textures een hoop is verbeterd.

Eén van de mensen die voor de textures een degelijke bijdrage maakt is Kevin Johnstone, een artist die al eerder werkte voor developers als Reflections (Driver 1 & 2).

In het interview wordt wat verder ingegaan op de textures van Unreal 2:What's the first thing players will think when they get to play Unreal 2?

Unreal 2 is going to make your jaw drop. I've never been as excited about the po ibilities of a game I've worked on before as I am about U2. In U1 you can be impre ed by much of the games environments and characters but you're still sure they are not real. In U2 you can be fooled, as the detail level is much, much higher.In het interview lezen we niet echt veel nieuws over Unreal 2, al doet de geheimzinnigheid ons weer verder dromen over wat deze game ons gaat brengen.

Het interview is te lezen op Bluemonday.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou