Nieuws
Uncharted 4

Uncharted: Legacy of Thieves Collection komt op 28 januari naar PS5

Pc-versie moet later in 2022 verschijnen

Geschreven door Michel Musters op
Uncharted: Legacy of Thieves Collection verschijnt op 28 januari 2022 op PlayStation 5 en ergens later dat jaar op pc.

Dat heeft Sony aangekondigd via PlayStation Blog. In het artikel wordt ook een nieuwe trailer getoond - die hieronder te bekijken is - alsmede diverse screenshots. In deze bundel, die eerder dit jaar al werd aangekondigd, zitten de PS4-games Uncharted 4: A Thief's End en Uncharted: The Lost Legacy.

De collectie bevat drie verschillende grafische modi. In Fidelity Mode kunnen spelers de spellen in native 4k met 30 fps spelen. In Performance Mode is het spel in 60 frames per seconde te spelen. En in Performance+ Mode wordt 120 fps en 1080p aangehouden. Laadtijden zijn nauwelijks aanwezig in de PS5-versie en de haptische feedback en adaptieve triggers van de DualSense-controllers worden ook gebruikt. 

De collectie komt op PlayStation 5 zowel fysiek als digitaal uit op 28 januari 2022 en gaat 49,99 euro kosten. Mensen die Uncharted 4: A Thief's End, The Lost Legacy of een bundel van de twee games al hadden gekocht, kunnen voor 10 euro upgraden. Dit geldt niet voor mensen die A Thief's End via PlayStation Plus hebben verkregen. Ook benadrukt Sony dat de multitplayermodus van de games niet onderdeel is van deze collectie.

Zoals gezegd is er nog geen precieze releasedatum voor de pc-versie. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox Series X-loting op Coolblue van start gegaan Voormalige Battlefield-ontwikkelaars werken aan Arc Raiders
12

Reacties op: Uncharted: Legacy of Thieves Collection komt op 28 januari naar PS5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Fpsbig

    • 7 december 2021 16:19
    tof dat je kan upgraden heb vorig jaar lost legacy voor 7 euro gekocht maar nog maar amper gespeeld, ga er zeker een tientje tegenaan gooien om de collectie te krijgen 60 fps en wat betere graphics is dit waard voor mij, en allicht ooit nog een keertje door uncharted 4 heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 7 december 2021 17:28
    Wacht heb laatst lost legacy gekocht voor 10 euro. En voor 10 euro krijg je de hele collectie? Of alleen lost legacy upgrade?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 7 december 2021 18:25
    @MissMeNL voor 10 eurie krijg je de ps5 versie van de collectie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 7 december 2021 23:05
    @san5324 ja dus gewoon beide spellen krijg je. Ik heb namelijk alleen TLL. Gekocht laatst voor 10 euro. Ik was van plan om sowieso deze collectie te kopen maar dit is helmaal mooi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 7 december 2021 19:12
    Dus toch een losse upgrade…. beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 7 december 2021 21:27
    Puur voor deze games zou ik eventueel een ps5 aanschaffen, games al tig keer uitgespeeld maar blijven geweldig !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 december 2021 00:22
    @CilPhollins ik vind ze ook geweldig hoor ga hem gewoon weer kopen fysiek.

    Volgens sommige hier is uncharted dom knallen en halo knallen voor hoger opgeleiden:-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 8 december 2021 10:58
    @Roy36NL Beiden zijn dom knallen. Maar waarom zou dat een probleem zijn dan? Soms is dom knallen toch gewoon leuk?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 december 2021 11:50
    @Messtranor jazeker maar er werd hier een keer een column geplaatst over uncharted het kwam er op neer dat het nog net niet voor mensen met een verstandelijke beperking was. Dus daarom geef ik ff een sneer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 8 december 2021 13:06
    @Roy36NL Ach ja mensen geven graag af op dat wat ze niet hebben of spelen. hetzelfde geld voor de hele Playstation vs Xbox rivaliteit. 'T maakt toch niet uit wat je hebt, zolang je er maar plezier mee hebt. Ik geef bijvoorbeeld geen reet om FPS, sport games en realistische racegames.
    Daarom koop ik die gewoon niet. Maar er zijn zat mensen die daar wel enorm veel plezier aan beleven.
    En ik zelf heb meer connectie met t Playstation merk omdat die meer t soort games hebben die ik leuk vind. Maar dat wil niet zeggen dat Xbox slecht is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 december 2021 00:16
    Begint weer sterk Sony

    Januari Uncharted
    Februari horizon forbidden west
    maart gran tourismo
    April God of war (1 April ) :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RJ-XSX

    • 8 december 2021 01:06
    Geweldige deal en niet te missen deze ga ik zeker opnieuw kapot spelen