Nieuws
Uncharted 4

Uncharted 4: A Thief's End uitgesteld naar 27 april

Studio heeft meer tijd nodig

Geschreven door Lucas May op

Uncharted 4: A Thief's End is uitgesteld naar 27 april. De game van studio Naughty stond oorsponkelijk in de planning voor 18 maart 2016.

In een post op de PlayStation Blog vertellen Neil Druckmann en Bruce Staley van Naughty Dog waarom de release van de game is vertraagd. "We naderden de laatste deadlines en terwijl we bezig waren de game levels af te ronden realiseerden we ons dat sommige belangrijke sequenties extra middelen nodig hebben om de finishlijn te halen."

De twee ontwikkelaars bieden hun excuses aan en vragen fans om nog even geduld te hebben. Uncharted 4: A Thief's End komt exclusief uit voor PlayStation 4.

Bron: PlayStation Blog

Dit artikel delen:

Lees meer

De favorieten van de redactie: Until Dawn Vechten en ontdekken in Monster Boy and the Cursed Kingdom
9

Reacties op: Uncharted 4: A Thief's End uitgesteld naar 27 april

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Edwin1984

    • 23 december 2015 16:53
    Dat maandje meer of minder maakt ook niet uit, heb liever een mooi afgewerkt product op de dag van de release dan weer de zoveelste beta release van veel games vandaag de dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 23 december 2015 16:54
    Neeeeeeeeeeeeee!!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 23 december 2015 16:57
    Shit, begon al bijna met aftellen… April klinkt gelijk weer veel verder weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 23 december 2015 18:02
    Ach krijg the drake collection toch dus vermaak me daar mee en God of war 3 en far cry 4 dus ik vermaak me wel tot uncharted uit komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 23 december 2015 19:31
    Ik heb in het eerste deel van komend jaar toch m'n handen vol met XCOM2, Rise of the Tomb Raider (PC) en andere games, dus laat ze het spel maar lekker verder afwerken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 23 december 2015 21:47
    Geen haast me Uncharted 4, ik zie de game graag verschijnen maar liever een maand erbij om het goed te doen dan een game af te leveren met problemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirFunkenstein

    • 24 december 2015 13:20
    Prima.

    Beter een bugloze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mark1772

    • 24 december 2015 14:21
    Prima met nog games als fallout, AC syndicate en far cry primal!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • madcon

    • 24 december 2015 16:18
    Maandje langer op UC3 uit te spelen dan :)
    Voorlopig vermaak ik me nog prima met de collection.
    Netjes om uit te stellen om een betere game ervaring te geven.