Uitgebreide blik op WarCraft III | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Al gauw werd duidelijk dat de beta test van WarCraft III de nodige aanpa ingen vereiste. De balans was nog niet goed uitgewerkt, het verschil tu en de Humans en de Orcs was onduidelijk en er misten een aantal spells en zelfs een unit. Met de nieuwste patch heeft Blizzard geluisterd naar de kritieken op de balans en andere gameplay elementen. GameSpot bekeek de verschillen tu en de patch en de beta en interviewde Bill Roper. Bill weet te melden dat men druk bezig is met de single player campaign en er alles aan doet om het spel eind juni af te hebben.Perhaps an even bigger switch for the orcs is the disappearance of the pig farm. That basic structure from the days of Warcraft II was too much like the human farm. The orcs now build orc burrows to expand their population limit, and these sunken buildings also double as defensive bunkers. Burrows were in the initial beta release, but they weren't used much since Warcraft III's relatively low maximum population limit is just 90, much lower than Starcraft, and this makes it hard to permanently garrison bunkers. Now that any orc player needs burrows in any case, it's easy enough to just place them at base entrances for when an opponent attacks. Er zullen verschillende WarCraft III verpakkingen verschijnen. Het ziet er niet naar uit dat er voor elk ras een aparte doos zal verschijnen zoals met StarCraft het geval was. Voorlopig staat het feest nog steeds gepland voor eind juni.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou