Nieuws
Sonic

Uiterlijk van Sonic in aankomende film gaat op de schop

Makers hebben de kritiek luid en duidelijk gehoord

Geschreven door Michel Musters op
Naar aanleiding van kritiek op het uiterlijk van Sonic in de aankomende film Sonic the Hedgehog, laat de regisseur weten dat het personage een make-over krijgt.

Eerder deze week verscheen de eerste trailer van de aankomende gamefilm Sonic the Hedgehog, waarin de blauwe mascotte duidelijk te zien was. Veel fans waren kritisch over het uiterlijk van Sonic. Zijn lichaamsverhoudingen en gezicht zijn anders dan in de games.

Jeff Fowler laat nu op Twitter weten dat hij een redesign krijgt. "Bedankt voor alle ondersteuning en kritiek. Jullie zijn luid en duidelijk... jullie zijn niet blij met het design en jullie willen het veranderd zien. Dat gaat gebeuren. Iedereen bij Paramount en Sega willen dit personage zo goed mogelijk maken."

Sonic the Hedgehog moet in november 2019 in de bioscoop draaien. Hoofdrollen zijn weggelegd voor Ben Schwartz (als Sonic), James Marsden en Jim Carey als Dr. Robotnik.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Call of Duty wordt voor juli onthuld Investeerders verliezen interesse in Slightly Mad-console door Google Stadia
14

Reacties op: Uiterlijk van Sonic in aankomende film gaat op de schop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Jumpman

    • 3 mei 2019 08:42
    Goeie zaak. Vond sonic ook niet echt op sonic lijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vjiezze vir

    • 3 mei 2019 10:07
    Goed dat ze dat doen… rest van de film was prima.. alleen sonic needs a make over

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 mei 2019 10:14
    Ondanks ik het design accepteerde ben ik blij dat ze het gaan aapassen. Zolang ze Robotnik maar laten zoals hij is, ik dig het wel dat hij er eerst menseliike uit ziet en later pas over the top word.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 3 mei 2019 21:29
    @coola
    Gast?!
    Spoiler misschien!!!
    Damn bro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WatchThemFlee89

    • 4 mei 2019 11:04
    @rreloaderr je maakt een grap… toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 mei 2019 17:59
    @rreloaderr Ik denk dat je een grap maakt, maar puur voor de zekerheid dat je geen grap maakt. Dit is gewoon in de trailer te zien. Die trailer is al een paar dagen online. En als jij zo iemand bent die ook geen trailers wil zien, sorry hoor maar dan moet je al helemaal niet in comments sections kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 3 mei 2019 12:37
    Niet te geloven dat dit kan. Kewl!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 3 mei 2019 13:18
    En 100% terecht!
    Sonic moet er veel stoerder uitzien dan het misbaksel wat ze nu hebben gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Cylob

    • 3 mei 2019 16:58
    Een hoofdpersonage aanpassen voor een film in november al in premiere gaat? Toe maar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 mei 2019 18:02
    @Cylob Kwesie van het CGI model aanpassen, alle bewegingen en alles liggen al vast, die kunnen ze gewoon door t nieuwe model laten uitvoeren. Is relatief simpel.
    (niet dat ze er in een paar uur klaar mee zijn, maar het lukt ze zeker wel voor november)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 3 mei 2019 22:23
    "Iedereen bij Paramount en Sega willen dit personage zo goed mogelijk maken" - leugens, want dan had Sonic er vanaf het begin al niet als mijn persoonlijke nachtmerrie uitgezien maar meer als daadwerkelijk Sonic.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 5 mei 2019 01:49
    Mwoh. Artistieke vrijheid? Thanos ziet er in de films ook heel anders uit dan in de comics. Captain America is niet meer blond. Nick Fury en The Human Torch zijn niet meer blank. Etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 mei 2019 04:09
    @LordLuc Uhm, captain america is in de films wel degelijk blond. In het marvel ultimate Universe, waar de films op gebaseerd zijn is Nick Fury OOK zwart en was dat al voor er een film was. En De laatste Fantastic Four film daar praten we niet over :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 5 mei 2019 14:58
    @LordLuc Artistieke vrijheid is een ding. Uncanny valley to the max is toch wel iets heel anders. Dit was niet om aan te zien. Goed dat ze het gaan fixen.