Nieuws
Cyberpunk 2077

Uitbreiding Cyberpunk 2077: Phantom Liberty verschijnt in 2023

Keanu Reeves is terug

Geschreven door Jacco Peek op
Tijdens een Night City Wire heeft CD Project Red de uitbreiding Cyberpunk 2077: Phantom Liberty onthuld.

De uitbreiding verschijnt volgend jaar voor PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc - de vorige generatie consoles wordt niet ondersteund. Phantom Liberty breidt 'een bestaand district' van Night city uit en bevat grotendeels nieuwe personages. Hoofdpersoon V en Johnny Silverhand, gespeeld door Keanu Reeves, keren ook terug.

Ook is de gratis Edgerunners-update voor de game live op alle platforms. De update voegt onder andere een garderobe, nieuwe wapens, drie nieuwe zijmissies en cross-progressie toe. Ook kunnen spelers 'spullen' uit de gelijknamige Netflix-anime vrijspelen, die op 13 september verschijnt. 

De Edgerunners-update betreft de laatste voor Xbox One en PlayStation 4, die enkel nog kleine updates zullen ontvangen. Op de overige platforms gaat het politiesysteem op de schop en wordt gevechten vanuit voertuigen toegevoegd.

Tot slot is de endless runner Roach Race nu gratis beschikbaar voor iOS en Android.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Ubisoft onthult vier Assassin's Creed-games tijdens Ubisoft Forward' Deze games zijn onderweg naar Xbox Game Pass
12

Reacties op: Uitbreiding Cyberpunk 2077: Phantom Liberty verschijnt in 2023

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • CilPhollins

    • 6 september 2022 19:39
    Dope.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 september 2022 19:47
    Next gen only wat deze game vanaf dag 1 had moeten zijn. Maar heb wel zin in deze uitbreiding, toch na alle bugs me prima vermaakt met de game op series x

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 20:49
    @hulstpower op de Series S van mijn zoon zoentje er ook verbluffend mooi uit, ik was daar echt verbaasd over

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 september 2022 21:48
    @Ziminar ok maar die draaide in begin ook op de one x settings die dacht ik uit me hoofd 4k had en meerdere npc dus ja die draaide ook goed ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 6 september 2022 22:41
    @hulstpower de current gen versies kwamen sowieso pas later uit. Dus in t begin draaide xbox x/s de one versie en ps5 de ps4 versie. Had niets met settings te maken. Er was gewoon nog geen current gen versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 september 2022 07:18
    @Messtranor series is draaide inderdaad op one x, en series 's had daar door betere fps dan xbox one de gewone en ps4 en ps5. De one x en series op dat moment had een graffic setting ook. En ik zeg toch nog ook draaide op one x versie niet series one x

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 6 september 2022 23:25
    Wat ik mij afvraag of bepaalde dingen op de console versie uitgezet kunnen worden, ik ben nog niet super ver in de game maar vrij in het begin mot je een gast afmaken en krijg je allemaal fletse lichten op je scherm te zien, lijkt wel een stroboscoop.

    Wordt daar helemaal lijp van en moet dan stoppen omdat ik er misselijk van wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 7 september 2022 07:24
    @DarkraverX Volgens mij kan je alleen motion blur aan of uit zetten, en kiezen tussen graphic of performance mode.
    Maar als je misselijk wordt van flitsende beelden dan zou ik dat wel enigszins serieus nemen. Als je dat vaker hebt wellicht mee naar de dokter een keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 7 september 2022 11:06
    @Messtranor

    Ik had dit vroeger met bepaalde games zoals wolfenstein (de oude uit de jaren 90), jaren geen last van gehad maar met Cyberpunk ging ik toch wel ff weer over mijn nek en nee ik heb dit niet vaker, alleen bij Cyberpunk had ik dit weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SoonTiel

    • 7 september 2022 14:38
    @DarkraverX

    Bedoel je die braindances? volgens mij kun je die flitsen uitzetten via het settings menu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 7 september 2022 20:32
    @SoonTiel Goeie vraag, weet nog dat het een boss fight was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 8 september 2022 08:39
    De game ziet er prachtig uit inmiddels en is op sommige punten echt briljant en immersive. Echter zijn er ook zo ontzettend veel dingen gewoon niet (goed) uitgewerkt. Aan alles is duidelijk dat de game te ambitieus is geweest en dat ze veel te veel hooi op hun vork hebben genomen. Ik hoop dat Cyberpunk 2077 een wijze les is geweest voor CDPR en dat ze bij een volgende game de scope van het project wat beter managen.