"Mensen zeggen regelmatig dat Japan vol zit met hardcore gamers, en het is belangrijk om te weten wat deze zoeken. Onze missie is om grote hit-spellen van eenzelfde niveau  als Final Fantasy en Dragon Quest te maken", vertelt Corre. "We zouden graag zien dat alle Japanners ons aanmoedigen. Misschien dat onze moeite ooit zal resulteren in een grote hit als een Dragon Quest."

Hoog gegrepen

Tijdens het interview geeft Corre wel toe dat dit gestelde doel misschien wat hoog gegrepen zou liggen, aangezien het bedrijf nog nooit een RPG heeft gemaakt, een genre dat erg populair is in Japan. Corre: "We hebben shooters, strategie-, sport-, actie- en avonturenspellen gemaakt, maar tot nu toe nog geen één RPG. Toch staan we open voor alle mogelijkheden. Als we een goed team van RPG-geörienteerde ontwikkelaars kunnen samenstellen zou ik er graag één uitgeven. Als we de kans krijgen om samen te werken met Japanse ontwikkelaars, dan ben ik er van overtuigd dat we een spel kunnen maken dat het Japanse publiek aanspreekt."