Nieuws

Ubisoft toont vanavond nieuwe gameplay van Skull and Bones

De nieuwe releasedatum moet spoedig volgen

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft toont vanavond om 18:00 uur Nederlandse tijd nieuwe gameplay van het pas uitgestelde Skull and Bones.

Dat heeft de uitgever bevestigd. De gameplay wordt via het officiële Twitch-kanaal van Ubisoft getoond. De video richt zich vooral op "de lore van de game".

In een tweet laat Ubisoft daarnaast weten dat er binnenkort meer informatie wordt gedeeld over de nieuwe releasedatum van de game - alsmede aankomende testperiodes. "We blijven even gemotiveerd en gefocust om de beste game-ervaring naar onze spelers te brengen."

Gisteren onthulde Ubisoft dat Skull and Bones, dat gepland stond voor een release op 9 maart, nu ergens tussen april dit jaar en maart volgend jaar uit moet komen. De game is al meermaals uitgesteld.

Dit artikel delen:

Lees meer

John Carpenter claimt dat Dead Space-film gemaakt gaat worden Riot Games verontschuldigt zich voor League of Legends-trailer
20

Reacties op: Ubisoft toont vanavond nieuwe gameplay van Skull and Bones

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ShadowKiller

    • 13 januari 2023 10:27
    Hopelijk gaan ze er aan werken dat we nu ook eilanden mogen gaan verkennen! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 13 januari 2023 10:29
    Zin in omdat te zien. Ik denk dat ze iets moois en leuks gaan laten zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 13 januari 2023 10:52
    @coola Mooi dat jij als een van de weinige er nog naar uitkijkt. Maar ik ben bang voor jou als het eenmaal uitkomt dat ze snel de ondersteuning stoppen en dat het snel laten dood bloeden. Dat hebben ze vaker gedaan met mislukte projecten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 13 januari 2023 11:19
    @Snoop213 Welke spellen hebben ze dood laten bloeden dan? Je kan veel vinden van Ubisoft, maar ondersteuning na release is altijd wel prima dacht ik, zelfs Riders Republic en na de slechte launch van Siege bleef de ondersteuning er.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 13 januari 2023 11:28
    @Lavandou Roller skate champion hebben ze niet veel aangedaan. Maar ook die Battle Royale game. En er was ook iets met die mislukte game Ghost recon game. Ja Siege hebben ze uiteindelijk echt iets succesvols van weten te maken En over Skull and bones gesproken het is Rare met Sea of Thieves ook gelukt.Dus wie weet lukt het Ubisoft ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 13 januari 2023 11:50
    @Snoop213 Haha daar noem je er een paar, wat waren Phantoms en Hyper Scape slecht.

    Als Ubisoft een playerbase kan vasthouden bij Skull and Bones, dan verwacht ik wel dat het goedkomt. Maar of het spel een goede launch krijgt, ik denk het niet. Er zal dus een hoop moeten gebeuren post-launch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 13 januari 2023 11:52
    @Lavandou Ja ze zullen eigenlijk de Sea of Thieves route moeten bewandelen. Alleen de basis van die game was al veel uitgebreider bij launch met het bezoeken van eilanden war hier niet kan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 januari 2023 11:32
    @Lavandou Misschien niet snel laten vallen, maar ik vond de ondersteuning in het begin van The Division 1 belabberd, problemen en issues werden alleen maar erger tot de game een tijd onspeelbaar was.

    The Division 2 kwam wat mij betreft ook veel snel na deel 1, daarmee geef je als bedrijf ook een duidelijk signaal dat ze willen dat je deel 2 koopt en deel 1 de prullenbak in gaat.

    Ubisoft heeft vaak slechte launches, games moeten op de deadline uitkoomen blijkbaar voor de kwartaalcijfers. Ik hoop dat ze het om kunnen draaien nog maar ik deel de zorgen van Snoop.
    Zeker met Skull and Bones denk ik dat Ubisoft de game al liever geannuleerd had, maar vanwege die subsidie en de hoeveelheid geld die ze er zelf al geinvesteerd hebben kunnen ze niet meer terug.
    Dus ik ben heel sceptisch wat betreft deze game, deze eerste beelden zagen er al bijna lachwekkend uit qua saaie gameplay, samen met wat we de afgelopen jaren zien van Ubisoft dan kan ik op dit moment alleen maar negatief zijn.
    Maar wellicht gaan ze ons verrassen en hebben ze in dat ene half jaar alles goed gemaakt wat ze in de dik 5 jaar daarvoor verkeerde gedaan hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 13 januari 2023 11:46
    @fonsrutte De regel blijft bij Ubisoft, koop nooit het spel bij launch (om meerdere redenen), maar de ondersteuning laten ze nooit snel vallen..

    Ik heb de playtest gespeeld van Skull and Bones and had weinig hoop dat het wat zal worden, de kort geleden aangekondigde delay is dan ook in mijn mening zeer verstandig.

    Maar neemt niet weg dat de opgepoetste versie waarschijnlijk nogsteeds onder niveau zal zijn, want de vorige versie omtoveren tot een AAA piraten game zal meer dan een jaar aan dev tijd kosten naar mijn mening. Het was echt slaapverwekkend en lachwekkend slecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 januari 2023 11:56
    @Lavandou het is eigenlijk alleen nog AAA door de hoeveelheid geld die erin gepompt wordt niet vanwege de kwaliteit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 13 januari 2023 13:03
    @Lavandou Oei, jij hebt al getest en het was dus niet best. Dat klinkt al niet goed… en wat je zegt, de hele gameplay ombouwen en content toevoegen gaat krap worden zelfs in een jaar. Doet me dan een beetje denken aan Anthem (Bioware)… god wat was dat een toffe game/wereld waar zoveel mogelijk was, maar dat is echt verknald vanaf dag 1. Een reboot is later ook de stekker uit getrokken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 13 januari 2023 12:59
    @coola Ik hoop het voor je! voor mij zal het afhangen of het ook solo te doen is. Dat is de reden waarom ik wegblijf van Sea of Thieves. Ik kan en wil soms samenspelen maar ook kunnen kiezen wanneer ik even solo verder wil. Het zou al schelen als je een soort PVP vlag aan of uit kunt zetten. En als ik de comments zo even verder lees ben ik bang dat de game niet heel erg bijzonder is (nog). Zou erg jammer zijn. Ik ga vanavond in ieder geval wel kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 13 januari 2023 10:43
    Rond deze game hangt inmiddels zoveel narigheid dat ik het echt knap zou vinden van Ubi als ze die sfeer kunnen omturnen naar iets positiefs. Maar he; ik laat me graag verrassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 13 januari 2023 11:15
    Dit gaat fantastisch worden. Ik heb hier het volste vertrouwen in. Man, wat gaat dit een topper worden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 januari 2023 11:33
    @The_Stifmeister Sarcasm is strong in this one

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Erik07

    • 13 januari 2023 11:59
    Beta een uurtje gespeeld paar maanden terug. Dat was niet voor herhaling vatbaar. Het zou me verbazen als ze hier nog een leuke game van weten te maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 13 januari 2023 12:03
    'Our determination and focus remain the same'. Wat een zwakke zin is dat zeg. Lijkt me een vanzelfsprekendheid en het minste dat de fans van deze game mogen verwachten. Of praten de makers hiermee zichzelf moed in?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WinNow

    • 13 januari 2023 12:08
    Ben nu wel benieuwd naar de huidige stand van zaken. Hopelijk snel weer een release date wil het toch graag een keer proberen na al die jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 13 januari 2023 13:29
    "De video richt zich vooral op de lore van de game".

    Of in andere woorden, deze video zal zich waarschijnlijk helemaal niet focussen op gameplay maar op het verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 13 januari 2023 20:00
    Het is basically een Black Flag 2. Hoeveel tijd moet zoiets nog kosten?

    Maat goed Valhalla was basically Oddesey maar met een minor change of scenery en dat was al genant.