Nieuws

Ubisoft start testprogramma voor vaak uitgestelde Skull and Bones

Geïnteresseerden kunnen zich nu aanmelden

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft een testprogramma opgezet voor het meerdere malen uitgestelde Skull and Bones.

Het Skull and Bones Insider Program werd via social media aangekondigd. Mensen kunnen zich hier aanmelden. Ubisoft waarschuwt wel dat men de spelersgroep op dit moment "relatief klein" houdt en dat gegadigden "veel geduld en inzet" nodig hebben.

Skull and Bones werd oorspronkelijk aangekondigd in 2017, maar werd vervolgens vier jaar uitgesteld. Ubisoft liet eerder al weten dat de game ergens tussen 1 april 2022 en 31 maart 2023 uit moet komen. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo verscheept geen producten meer naar Rusland Valve werkt mogelijk aan vervolg op Half-Life: Alyx
8

Reacties op: Ubisoft start testprogramma voor vaak uitgestelde Skull and Bones

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 10 maart 2022 11:37
    Zo jammer dat dit pvp word. No buy for me

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 maart 2022 22:07
    @coola Nou gaat de wereld echt naar de klote hoor.
    Pandemie, oorlog, coola wil een ubisoft game niet kopen.
    What's next? gaat t bloed regenen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 11 maart 2022 07:57
    @Messtranor doe es normaal. Tis een normale reactie van coola

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 11 maart 2022 08:13
    @gamerlezer zeg ik dat t geen normale reactie is dan? Of dat ik vind dat ie t niet mag zeggen?

    Ik maak een grapje joh, doe zelf eens normaal, en krijg eens een gevoel voor humor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 11 maart 2022 06:57
    @coola
    Maar dat was toch al heel lang bekend? Ik kan me nog wel herinneren toen de eerste beelden naar buiten kwamen, dat dit ook al werd aangegeven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 10 maart 2022 11:53
    Michel Meters kunnen ze je beter noemen; elke keer als ik op F5 druk, komt er een artikel van je bij. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 10 maart 2022 13:03
    Het is dus een "bare bones" release? ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 maart 2022 13:27
    Na al die verhalen over deze game, het lange uitstel, de leegloop van het beste personeel en de reputatie van Ubisoft laat ik deze game lekker liggen.