"Watch Dogs 2 zou meer vrijheid moeten bieden en minder verhaal- of personage-gestuurd zijn", aldus Raynaud. "De gameplay moet de verwachtingen van de onthulling op de E3 tegemoet komen. Hierbij moeten we voorzichtig zijn niet die dingen te veranderen die spelers leuk vinden in Watch Dogs".
Raynaud vergelijkt Watch Dogs met de eerste Assassin's Creed. "De ontvangst bij critici was niet ideaal, maar commercieel deed de game het wel goed". Het bedrijf meent dat dit ook voor Watch Dogs geldt.
"Het was moeilijk om meteen alles goed te doen. Om die reden namen wij meer tijd, wat ons hielp de game zonder compromissen uit te brengen en alles te doen wat we wilden". Wel zegt Ubisoft dat het onderdelen heeft bewaard voor het vervolg omdat deze niet goed bij het eerste deel zouden passen.
Reacties op: Ubisoft plant nieuwe richting voor Watch Dogs-vervolg
RavenMMG
Fred-Erik
sTIMpie1979
Enricobandito
ProxyGamer
Caddoc
Dus nu word het niets meer of minder als een game zonder doel , doelloos rond zwerven
Ik vraag me werkelijk af wie bij ubi op het iedere kwam on het verhaal maar achterwegen te laten
Als ze datnu ook bij AC doen hebben we twee universeel uitwisselbare games met dito characters
Want echt veel diepgang zit er okk al niet in de characters
Buiten dat ben ik al lang uitgekeken op AC en leek WD nog interessant maar verder als een beetje simpel haakwerk kwam dat ook niet echt uit de verf
Nee ik heb allang het idee dat Ubi opzoek is naar een melk koe voor MP only
En heeft nu gezien met destiny en Titan Fall dat dat relatief goed werkt
Dus nu uitmelken die hap
Want de AC MP was alles behalve fun dus proberen ze het nu eerst met AC co op en melken ze dat zoek uit en dan komt er weer een jaarlijkse WD ….. Ik zie de bui al hangen
Nee WD is bij deze ook definitief van mijn lijstje geschrapt stond al te wankelen net als AC maar AC krijgt misschien nog een herkansing maar zeker niet bij launch
Maar later veel later want er staan veel interessantere games in mijnpreorder lijst
Oa: Shadows of Mordor, Dragon Age Inquisition, Alien Isolation , the order ???
Forza Horizon, the crew lijk my teveel op Need 4 Speed,
Crappy handeling , en het Turbo boost (NOS) gebeuren
Racegames met dit systeem zijn direct geschrapt van mijn lijst
Net als 99% van alle FPS games
Maar genoeg gerant voor nu
Phuncz
1. veel geld opgebracht, dus vervolg
2. veel kritiek op het verhaal, dus minder verhaal
3. veel technische problemen op PC, bleh 80% van verkopen is console, dus zZz
Maar wat wil je, al die schapen blijven maar crappy console-ports van EA, Activision en Ubisoft kopen en het slikken dat ze een zwaar ondermaats product krijgen.
Met Plants vs Zombies: Garden Warfare werd er beloofd dat het geen simpele port zou zijn.
Praktijk: VOIP die geforceerd aan stond (niet uit te schakelen) en voice-activated, geen server browser, geen FoV settings. Hoppa, refund geeist en gekregen. Op patches voor dergelijke issues hoef je toch niet te wachten.
Darkness2K7
En het trackrecord van ubisoft in het achterhoofd
' vanaf game 2 gaan we downhill'
Generals
coola
( of course is dit mijn mening en snap ik dat er een aantal mensen zijn die AC niks vinden. En die mening respecteer ik ook.)
coola
( ja ik blijf zeiken over het min systeem)
Darkness2K7
Dan heb je geen last van de min-bullcrap
Persoonlijk vind ik as veel te veel erbij gaan verzinnen ipv kort bij het verhaal te blijven.
Zeker met assassins of the caribean
Sorry maar flikkker johnny crap als personage erin , de oneliners hebben we al en je begrijp mn punt
En op hetzelfde moment 3 verschillende games op de verschillende devices ( ipod kaarten spel,piraten spel, vita totaal eigen verhaal en de rest het hoofdverhaal)
Ipv 1 strategisch goed uitgedacht spel
Daar waar mijn inziens 1 nog vooral in uitblinkte.
Nietmachine
Utrechter91
Mental_Fear
Wel respect voor je eerlijkheid :)