Nieuws
Far Cry 5

Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

Meer info en beelden op The Game Awards

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft een nieuwe Far Cry-game onthuld middels een korte teaser.

De teaser toont het platteland, vergelijkbaar met Far Cry 5, dat met een atoomwapen wordt vernietigd. Het lijkt er dan ook op dat de nieuwe Far Cry zich na Far Cry 5 afspeelt en een post-apocalyptische spelwereld gaat bieden. Ubisoft noemt de game "de volgende Far Cry", waardoor het waarschijnlijk is dat dit geen uitbreiding is, maar een compleet nieuwe game.

Meer details, waaronder de volledige naam van de game en de releasedatum, zijn nog niet bekend. Ubisoft is van plan om het spel op The Game Awards aankomende nacht volledig te onthullen. The Game Awards worden vanaf 2:30 uur gehouden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mike Laidlaw werkt bij Ubisoft Quebec aan een nieuwe game Epic kondigt Creative-modus aan voor Fortnite
38

Reacties op: Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • smoothy101

    • 6 december 2018 08:43
    Dit is gewoon Rage 2…. Lekker orgineel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • archangel1110

    • 6 december 2018 09:07
    @smoothy101 Makkelijk oordelen van een teaser :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • smoothy101

    • 7 december 2018 14:35
    @archangel1110 De officele trailer zegt genoeg toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 6 december 2018 11:06
    @smoothy101 Tja, alsof Rage al zo origineel was, was gewoon mad max…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 6 december 2018 13:53
    @SuperDre Uhhh.. heb jij beide games gespeeld? Bedoel "was gewoon madmax" .. really? Als jij ze wel beiden heb gespeeld vind ik het erg knap dat jij tot die conclusie komt! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 december 2018 16:20
    @SuperDre Mad Max was nog niet uit toen Rage 1 uitkwam, dus dat zou vreemd zijn.
    Of je moet Rage 2 bedoelen, maar die is ook nog niet uit dus die vergelijking is ook lastig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 6 december 2018 21:33
    @fonsrutte Ik bedoel niet het spel Mad Max, maar de films….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 7 december 2018 09:18
    @fonsrutte Ga me nou niet vertellen dat jij niet wist dat Mad Max oorspronkelijk een film serie is. Ik ga er maar even vanuit dat je omdat we op een game site zitten er automatisch vanuit ging dat het over de game ging. Maar de 1e Mad Max film is al van 1979. Dat is wel VER voordat de meesten hier geboren waren. Zelfs ik was er toen nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 6 december 2018 08:48
    Post apocalyptische wereld!? Misschien wordt dit wel een goede vervanger voor de nucleaire fuck-up die Fallout 76 heet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 december 2018 09:10
    @El Ninjo tenzij het ook een online game wordt is dat natuurlijk een vergelijking van niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 6 december 2018 09:33
    @darkmanwls Ik zag een atoomexplosie, letterlijk het begin van bijna elke Fallout game, vergezocht misschien maar een dergelijke setting met een goed werkend Drop-In-Drop-Out Multiplayer systeem zie ik wel zitten.

    Ben momenteel FO 76 aan het spelen en vermaak mij er nog wel mee, maar het is momenteel wel treurig wat er allemaal bij Bethesda gebeurd met FO 76

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 december 2018 10:26
    @El Ninjo Ik bedoel er meer mee dat het 2 compleet verschillende series zijn, en FO76 is niet eens een main game in die serie, het is een spinoff. Fallout is een RPG met shooter elementen. Far cry is een Shooter met een paar lichte RPG elementen. Behalve de post nucleaire setting hebben ze niet zoveel met elkaar te maken. Anders kan je bijvoorbeeld doom en diablo ook wel met elkaar gaan vergelijken. In beide games red je de wereld van een invasie van de hel. (ook vergezocht, ik weet het, maar hopelijk snap je mijn punt).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 6 december 2018 10:43
    @darkmanwls Je blijft het uitleggen, maar blijft wel altijd redelijk en beleefd. +

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 december 2018 10:50
    @Krytuun Zelfs als je niet de oplossing kan zijn, kan je in ieder geval zorgen dat je geen onderdeel van t probleem bent :)
    Goede manieren zijn tegenwoordig zo zeldzaam dat het opvalt :)
    Maar alle gekheid op een stokje, ik erger me dood aan die scheld cultuur in de reacties. En dus doe ik daar zelf niet aan mee. Een discussie is prima, het niet met elkaar eens zijn is ook prima, maar zodra je moet gaan schelden heb je imo al verloren. Dan heb je blijkbaar niet genoeg verstand om je punt over te brengen.
    Ik merk ook dat veel mensen hier mijn recente discussie met @coola totaal verkeerd begrijpen. coola mag alles zeggen wat hij wil hier, en wat hij zegt is lang niet altijd alleen maar lofzang voor ubisoft. Als hij dat doet vind ik dat hij kritiek mag verwachten. Maar hij krijgt nu eigenlijk al kritiek zodra hij ook maar iets zegt, en dat is niet ok. Maar hij moet ook tegen een beetje satire over zijn persoon kunnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 december 2018 11:18
    @darkmanwls sluit ik me helemaal bij aan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 6 december 2018 11:51
    @darkmanwls Goed onderbouwd, ik snap je punt. Voor iemand genaamd Darkman ben je toch een lichtpuntje onder de reageerders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GSNuke

    • 6 december 2018 09:09
    DLC lijkt mij nog steeds heel aannemelijk, het einde van Far Cry 5 gaat over in wat hierboven geteased is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Th00mz

    • 6 december 2018 10:06
    @GSNuke Ik denk het ook, dit is anders wel erg dicht op Far Cry 5 toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GSNuke

    • 6 december 2018 10:22
    @Th00mz Dat ook, gewoon direct waar het spel eindigt.

    Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken, niks is meer te gek voor deze franchise, al helemaal als je kijkt naar de DLC's van FC5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 december 2018 10:35
    @GSNuke De beste Far Cry uitbereiding blijft toch altijd Blood Dragon. :)