Nieuws

Ubisoft onthult line-up abonnementendienst Uplay+

Meer dan 4000 uur aan content

Geschreven door Ralph van Dodewaard op
Ubisoft heeft haar line-up van games bekendgemaakt voor de abonnementendienst Uplay+. Onder andere alle grote franchises en aankomende titels van de uitgever gaan deel uitmaken van de dienst.

Op de E3-persconferentie van Ubisoft in juni werd Uplay+ aangekondigd. De nieuwe abonnementendienst, welke op 3 september lanceert voor pc en 14,99 euro per maand gaat kosten, geeft onbeperkt toegang tot een catalogus bestaande uit meer dan honderd games en uitbreidingen van Ubisoft. De uitgever heeft nu de volledige lijst onthuld van de spellen die gespeeld kunnen worden met Uplay+.

De lijst van games voor Uplay+ bestaat uit alle grote franchises van Ubisoft en andere titels die verkrijgbaar zijn in de Ubisoft Store. Zo zijn naast de Assassin's Creed-, Far Cry- en Watch Dogs-games ook onder andere The Crew 2 en Anno 1800 beschikbaar. Bovendien worden Ghost Recon Breakpoint, Watch Dogs Legion, Gods & Monsters en Rainbow Six Quarantine toegevoegd aan de dienst, wanneer de spellen lanceren.

In een uitgebrachte trailer van Uplay+ worden enkele grote titels uitgelicht die deel uit gaan maken van de abonnementendienst van Ubisoft. Zo komen Assassin's Creed Odyssey, Far Cry 5, The Division 2, Ghost Recon Wildlands, Splinter Cell Blacklist en Rainbow Six Siege voorbij en wordt meer dan 4000 uur aan gameplay beloofd.

Dit artikel delen:

Lees meer

EA toont eerste beeld Command and Conquer Red Alert-remaster Sea of Solitude tergt, en niet op de goede manier
9

Reacties op: Ubisoft onthult line-up abonnementendienst Uplay+

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sisko

    • 17 juli 2019 11:18
    14,95 per maand!!! HAHA, zijn ze helemaal gek geworden. Vraag me af of zelfs Coola dit ervoor over heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghost

    • 17 juli 2019 11:38
    @Sisko
    Voor World of Warcraft betaalden miljoenen mensen jarenlang 15 euro per maand (exclusief aanschafkosten van de game en uitbreidingen) En dat was slechts één game, daarmee vergeleken is dit een koopje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sisko

    • 17 juli 2019 11:47
    @Ghost Eens, maar toch niet helemaal te vergelijken.
    Niet te vergeten dat er veel streaming gamediensten zijn/aankomen die als je ze allemaal moet nemen straks boven de 100 euro per maand uitkomt.

    Voor 15 euro kan ik bijv. de gehele AC reeks kopen tot origins bijv. Je moet echt wel heel veel gamen om die 15 euro eruit te halen in vergelijking met het los kopen van de spellen (de nieuwste daarbuiten gelaten)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 juli 2019 12:27
    @Ghost Alleen zijn er voor deze dienst al wat concurrenten die en goedkoper zijn en een diversere catalogus hebben.
    Ik bedoel AC 1 t/m 10, FC 1 t/m 5, WD 1 t/m 3 zijn games die allemaal op elkaar lijken qua gameplay en een boel games die al behoorlijk oud zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 17 juli 2019 12:56
    @Ghost Die vergelijking gaat imo enigszins mank in die zin dat WoW een game en wereld op zich is waar steeds nieuwe content bij komt en mensen bovendien een belangrijk deel van hun sociale cirkel ophangen aan zo'n game.

    Nu is het natuurlijk zo dat bij deze service er ook steeds games bij komen maar de meeste mensen spelen in een bepaalde tijdsperiode 1-3 games echt met enige toewijding. De vraag is dus of de prijs die je hier betaalt per maand op weegt tegen hoeveel games je speelt.

    In mijn geval bijvoorbeeld speel ik World of Warships (f2p waarbij ik enkele kleinere aankopen heb gedaan om de makers te steunen) en GTA Online (was eenmalig 29 Euro en de online mode is gratis). Voor mij kan het dus totaal niet uit om deze dienst te nemen zelfs als deze beide games wel in de portefeuille van Ubisoft hadden gezeten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 17 juli 2019 11:19
    Je kan Uplay+ 1 maand gratis krijgen (3 - 30 september ). Je moet je daarvoor even registreren via hun website.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 17 juli 2019 11:28
    Mischien een stomme vraag maar ik kon het nergens vinden. Willen ze deze streaming dienst ook ooit naar console doen?? Want voor 15euro per maand kan ik best wel is far cry 5 en watch dogs 2 spelen binnen 1 maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BlackGrid

    • 17 juli 2019 12:10
    Spellen die anders in de budgedbak kwamen . Nu voor maar 15 euro pm. pffffff

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 17 juli 2019 12:44
    Ik vind 15 euro per maand inderdaad best prijzig. Vooral omdat zoals velen hierboven al vermelden het eigenlijk alleen draait om de ECHT nieuwe games, want die oudere games kan je met enig zoeken voor een prikkie uit de budgetbakken halen of op een steam sale binnenhalen.
    En ook omdat er al meer van deze diensten zijn inmiddels, Ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven.
    Als Steam nou met een dergelijke service kwam, die hebben een library waar ik wel 20 euro per maand voor wil neerleggen Maar goed dat zal qua rechten en zo wel nooit kunnen.