Nieuws

Ubisoft onthult Assassin's Creed: Mirage officieel

Meer informatie tijdens de Ubisoft Forward

Geschreven door Jari Klapwijk op
Ubisoft heeft Assassin's Creed: Mirage officieel onthuld.

Dat deed het via social media. Tijdens de Ubisoft Forward op 10 september worden er meer details bekendgemaakt over het spel. "We kunnen niet wachten om jullie meer te vertellen", laat Ubisoft weten. Verder onthult het bedrijf nog geen details. 

De naam van de volgende Assassin’s Creed, Mirage, lekte eerder deze week al uit. Volgens de gelekte informatie speelt Mirage zich af in Bagdad en gaat de game terug naar de basics van de franchise. Mirage zou in de lente van 2023 uitkomen.

Vandaag lekte er een plaatje van de game uit. De afbeelding is geplaatst door ScriptLeaksR6 op Twitter, die vaak gelekte updates plaatst van Rainbow Six Siege. Momenteel wordt gespeculeerd dat het gaat om promotie voor een unieke quest voor een pre-order gaat. De naam van de bonusquest hint naar de legende van Ali Baba en de veertig rovers. In die legende ziet Ali Baba een groep rovers een geheime schatkamer openen met de spreuk ‘Sesam, open u’.

De Ubisoft Forward waarin de game verder wordt uitgelicht wordt op 10 september om 21:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden op YouTube en Twitch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Halo Infinite krijgt 8 november online co-op en Forge-bèta, splitscreen geschrapt Sony onthult PlayStation Plus-games van september
69

Reacties op: Ubisoft onthult Assassin's Creed: Mirage officieel

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 18:27
    Nice. Ik ben echt benieuwd naar die ubi forward.

    Ik voel de hype voor deze game in ieder geval wel al.


    "De Ubisoft Forward waarin de game verder wordt uitgelicht wordt op 10 september om 09:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden op YouTube en Twitch."


    09: 00 als in de ochtend of 21:00 ? We zijn geen Yankees die weigeren een 24 uurs klok gebruiken toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JariKlapwijk

    • 1 september 2022 18:38
    @coola Excuus, 21:00 inderdaad!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 18:59
    @JariKlapwijk

    Geen probleem hoor. Met logisch nadenken wist ik dat je negen uur savonds bedoeld. Ik ben gewoon de 12 uurs klok tijden niet gewend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 september 2022 19:47
    @coola die yankee klok is nog niet zo erg al het anderen wat ze gebruiken is gewoon raar, gallons, feet, yards, mile, inches en ergste is als ze zeggen a cup of this hoeveel is dat nou niet elke cup is toch het zelfde bij mij in huis in ieder geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 19:51
    @hulstpower

    Yankees zijn gewoon raar en koppig. Die Britten btw ook met aantal metingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 september 2022 19:53
    @coola ja met ik weeg 6 stenen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 20:08
    @hulstpower

    Mijn vraag is dan altijd wat voor steen , grote steen, kleine steen, stoeptegel, terrastegel ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 september 2022 20:28
    @coola steen van de pyramids ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 20:33
    @hulstpower

    Zeg dan gewoon ik weeg net zo zwaar als een blauwe vinvis :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 september 2022 20:45
    @coola maar ook die zijn in verschillende maten. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 1 september 2022 21:02
    @coola en nog gevaarlijk ook.. aan de verkeerde kant van de weg rijden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 21:14
    @Riyakuya

    Dat ook nog eens ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • jaquesparblue

    • 1 september 2022 21:02
    @coola Hype? Nah. Basim was een waardeloos karakter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 21:06
    @jaquesparblue

    Vind jij. Ik vond het een geweldig personage ( en geweldig geacteerd ) . Ben ook erg blij dat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 1 september 2022 21:51
    @coola
    Even duidelijk maken dat wij Nederlanders juist de Yankees zijn, vond ik eventjes grappig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 21:56
    @Ardyn

    I know. Maar generaliseer graag. Elke Amerikaan is voor mij een Yankee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 2 september 2022 09:28
    @coola Ik kijk ook zeker uit naar de Forward. En ondanks dat er vast ook weer herhaling in zit voel ik toch wel een beetje een hype. Deze zal er vast wel komen. Ik denk (eigenlijk hoop) dat dit beter word dan Valhalla… want daar kom ik gewoonweg niet doorheen. ik haal de 50 uur nog geeneens. Ik twijffel of ik Unity of Syndicate nog moet oppakken voor deze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 september 2022 10:14
    @gamerlezer Syndicate is een heerlijke game. 100% Assassin's Creed. Je bestrijdt de onderdukking in Londen en bevrijdt bijvoorbeeld arbeiders uit fabrieken.

    En de Tower beklimmen was ook niet verkeerd.

    Heb ervan genoten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 2 september 2022 10:25
    @bigds9fan Heeft het een beetje een levende wereld zoals oddysey? want daar genoot ik echt super van! je 'voelt' echt als dat je in die wereld van die tijd rondloopt. (origin had dat ook al)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 september 2022 10:31
    @gamerlezer Ik vond zelf van wel. Londen is echt prachtig nagemaakt en door de Animus Database leer je een heleboel over die tijd.

    En in diezelfde Database test Shaun een aantal bieren uit die tijd en die recensies zijn hilarisch.

    Overigens zit er in de game ook een uitstapje naar Londen in een andere tijdsperiode die ik heel goed vond.

    Geen andere gameplay of wat dan ook, gewoon een change of scenery. Beetje zoals de laatste games. ;-)

    Moet er wel bij vermelden dat de game nog niet geoptimaliseerd is voor de PS5 dus als je alleen die hebt dan kan de game niet perfect draaien. Ze zijn er wel mee bezig.

    Heb hem zelf even kort gespeeld (wou weer even terug naar die goeie ouwe tijd) en ik heb niks bijzonders meegemaakt.