Nieuws
Assassins Creed

Ubisoft onthult Assassin's Creed Codename Jade voor mobiel

Speelt zich af in China

Geschreven door Ruan Moleman op
Ubisoft werkt aan een mobiele Assassin's Creed-game genaamd Codename Jade.

Dat maakt de ontwikkelaar bekend tijdens de Ubisoft Forward-presentatie. Codename Jade is gemaakt voor mobiele telefoons en zal alleen op dit platform verschijnen. De game speelt zich af in het oude China waarin spelers onder andere de Chinese Muur kunnen bezoeken en beklimmen. Ubisoft maakt verder bekend dat spelers voor het eerst in de franchise hun assassin zelf kunnen creëren en personaliseren. Naast de gameplaybeelden is er niks bekend over de releasedatum, het verhaal of het verdienmodel van de game.

Het is niet de eerste keer dat Ubisoft een mobiele versie van een grote titel uitbrengt. Zo verschijnt binnenkort Rainbow Six Siege Mobile en heeft Ubisoft afgelopen augustus een alfatest gehouden voor het aankomende The Division: Resurgence.

Dit artikel delen:

Lees meer

Skull and Bones-trailers geven goed beeld van de game Assassin's Creed Infinity brengt spelers naar Japan
11

Reacties op: Ubisoft onthult Assassin's Creed Codename Jade voor mobiel

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 10 september 2022 22:39
    Ziet er goed en interessant uit. Maar ik heb zo geen zin in mobile.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    archangel1110

    • 10 september 2022 23:25
    @coola Gelukkig ben jij niet hun enige doelgroep he

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 september 2022 23:28
    @archangel1110

    Nou als je sommige mensen hier moet geloven ben ik de enige die de AC franchise in leven houd xD.

    Maar klopt er is idd wel een grote doelgroep die mobile games leuk vinden. Dus ik snap het wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 11 september 2022 08:05
    @coola maar geef toe, het is best een prestatie om een AC game uit te geven waar jij niet enthousiast over bent. XD
    Ik heb het ook niet op mobile gaming hoor. En Mirage lijkt me ook vet. Dat Red alleen als het meer de ninja vibe heeft (lijkt zo te zijn in de teaser) dan een tweede Ghost game. Dat kennen we nu immers al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NrFive

    • 10 september 2022 23:40
    Hoop op een premium game met 1 bedrag en dan later wat DLC. Kan best een hit worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 10 september 2022 23:58
    Mmm misschien dat ik me vergis, maar ik vond het niet echt overtuigend Chinees, of Aziatisch zelfs.

    Het is dat de daken wat lichte Chinese look hadden, anders had het gewoon ergens Europa in oudheid kunnen zijn. Iets Romeins bijvoorbeeld.
    En ja je zag een bekende soort pagode en zo maar toch mis ik wel iets dat echt Aziatische aandeed.
    Voor mijn gevoel.

    Maar kan zijn dat ik het ook wel zie als ik op een monitor ga kijken ipv mobiel. Hahah

    Maar goed. Het was Aziatisch en chinees genoeg om mijn interesse te pakken.
    Voor mij kwa setting een goede Ubisoft forward.
    Met AC-red in Japan en deze AC-jade in China. Mooi hoor. Hopeijk wordt deze game gewoon een aanschaf game.
    En niet free to play.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 september 2022 01:16
    Telefoon games hebben me eigenlijk altijd weinig geboeid, maar wie weet wordt dit de 1e.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 11 september 2022 01:17
    @DarkraverX

    Don't do it don't sell your soul

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 september 2022 02:26
    @coola Telefoon games zijn voor mij een leuk tijdverblijf als ik in de wachtkamer zit bij de dokter of ziekenhuis.

    Soms speel ik dat vogel spelletje tijdens een vergadering. :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 11 september 2022 09:01
    Ik heb me ingeschreven voor de beta van Google Play voor de pc. Moet nog dit jaar uitkomen. Dit soort games spelen toch wel beter op een monitor met controller. Dan lijkt me wel tof net als de rest van de aangekondigde ac games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 11 september 2022 18:27
    Keihard genomen door ubisoft, jullie willen Japan/China? What you guys don't have phones?