Nieuws
The Settlers

Ubisoft kondigt nieuwe The Settlers aan

Er komt tevens een verzameling van de oude The Settlers uit

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft gisteren een nieuwe The Settlers-game onthuld.

De nieuwe game heet simpelweg The Settlers en moet in de herfst van 2019 uitkomen op pc. De game is voor het eerst gezien in onderstaande trailer, en wordt op Gamescom achter gesloten deuren ook uitgebreid gepresenteerd.

In The Settlers meren spelers aan op nieuw land, waar ze hun eigen samenleving moeten bouwen. Er moeten allerlei soorten gebouwen geplaatst worden en de bewoners moeten rollen toegewezen krijgen. De game bevat ook een co-op modus.

Ubisoft brengt ook de zeven vorige The Settlers-game uit in een History Collection die op 15 november verschijnt. Dit zijn de klassieke The Settlers-game, maar dan met enkele verbeteringen, waaronder autosave en verschillende snelheidssettings. De eerste game kan nu al via UPlay gedownload worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Unieke rollen voor elke klasse in Battlefield V Verdedig Washington D.C. in The Division 2
36

Reacties op: Ubisoft kondigt nieuwe The Settlers aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Marcus88

    • 22 augustus 2018 09:16
    Ik ben totaal niet van het rts en strategie genre maar het sfeertje hier trek mij wel aan. Maybe toch proberen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fritzzz

    • 22 augustus 2018 09:58
    helemaal kapot gespeeld heb ik alle delen. zo relaxed om een perfect draaiend dorp te bouwen. en te kijken hoe ze bezig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 22 augustus 2018 10:09
    Hopelijk Settlers IV in de remaster zonder out of sync problemen bij Lan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 22 augustus 2018 16:12
    @Sabor Lol! Settlers II Anniversary Edition uit 2006 heeft precies dezelfde problemen. Heel herkendbaar! Hopelijk is de netcode in de remasters goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 22 augustus 2018 10:42
    The Settlers is fantastisch maar Ubisoft bakt er al jaren niks van. Ik heb TS2 anniversary edition nog liggen, die installeer ik wel als ik zin heb. Hoef ik ook geen UPlay te installeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 10:47
    Nice Ubisoft. Blijf door gaan met het maken van geweldige games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 22 augustus 2018 11:03
    Uhh, het gemiddelde van Ubisoft op Metacritic is 69. Volgens mij hebben wij een andere definitie van ‘geweldig’.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 augustus 2018 11:19
    @denver smaken verschillen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 22 augustus 2018 11:44
    @darkmanwls En cijfers liegen niet ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 13:27
    @denver

    Cijfers zeggen niks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 22 augustus 2018 14:04
    @coola
    Onzin. Eén cijfer zegt inderdaad niks. Als echter het overgrote deel van de reviewers een game een laag cijfer geeft dan kan je er van uit gaan dat er iets mis is met een game. Ik heb zelf nog nooit een game met een laag cijfer (<6) gespeeld die ik leuk vond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 14:41
    @Sander999

    Ik dus wel net zoals films en een goed voorbeeld daarvan is mega shark vs giant octopus die krijgt een 2.6 op imdb en een 15 % score op Rotten tomatoes. En toch is het een film die ik heel hoog heb staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 22 augustus 2018 14:53
    Ja, dit zegt wel alles. 🤣

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 22 augustus 2018 15:32
    @coola
    Als jij zo’n film ‘heel hoog hebt staan’ dan zijn we snel uitgepraat. Je kan niet met droge ogen beweren dat ‘Mega Shark vs. Giant Octopus’ een hoogstaand stukje cinema is, dat is echt flauwekul.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 15:55
    @Sander999

    Het is verre van oscar waardig, maar ik kan meer genieten van mega shark vs giant octopus dan van the green mile of forrest gump

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 22 augustus 2018 23:46
    @coola
    Iets met "wansmaak hebben" en dat niet durven toe te geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 23:59
    @oropher

    Wie beslist wat wansmaak voor iemand is? Bepaal jij dat voor mij of mag ik dat zelf bepalen? Volgens mij is het het tweede.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 augustus 2018 17:54
    @Sander999 hahah

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 22 augustus 2018 18:05
    @Sander999 Gast ga nooit met Coola in discussie je gaat alleen maar irritatie krijgen. Hij kan nooit zijn bek houden over hoe goed Ubisoft wel niet is, dat probeert ie echt in onze strot te douwen. Klik maar op een andere Ubisoft news pagina hier dan zie je die klote comment weer voorbij komen echt gewoon om van te kotsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 augustus 2018 18:21
    @armilo-theus

    Met het verkeerde been uit bed gestapt? :D :D

    Nergens maar dan ook nergens duw ik ook maar iets in iemands strot.

    Enige wat ik doe is mijn mening verkondigen en dat mag ik in dit vrije land dat Nederland heet zo vaak doen als ik wil.