Nieuws
Ubisoft

Ubisoft kondigt E3-lineup aan

Bedrijf hint ook naar verrassingen

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft zijn line-up voor E3 2018 uit de doeken gedaan.
Tijdens de persconferentie en de beurs wordt er meer informatie gedeeld over Tom Clancy's The Division 2, Beyond Good & Evil 2, For Honor, Skull & Bones, Starlink: Battle for Atlas en Transference.


Het bedrijf laat daarnaast weten dat gamers op een aantal verrassingen kunnen rekenen. Het is niet bekend wat onder die verrassingen valt. Er gaan al geruime tijd geruchten dat een nieuwe Splinter Cell wordt onthuld.

“Videogames vormen een steeds groter deel van de toekomst van entertainment en van het leven van mensen. Daarom ben ik altijd enthousiast om de nieuwste innovaties en titels uit de hele industrie te zien tijdens E3”, aldus Yves Guillemot, CEO van Ubisoft. “Onze getalenteerde teams krijgen de kans om te pronken met de ongelofelijke games die ze gecreëerd hebben en om te delen hoe we samenwerken met spelers om verschillende ervaringen te ontwikkelen die verrijkend zijn en, nog belangrijker, leuk.”

De persconferentie van Ubisoft is om 11 juni om 22:00 uur Nederlandse tijd te zien, ook op Gamer.nl.

Dit artikel delen:

Lees meer

Miramar-map nu in Xbox One-versie PlayerUnknown's Battlegrounds Psychonauts-maker Tim Schafer: 'mijn beste jaren komen nog'
18

Reacties op: Ubisoft kondigt E3-lineup aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • archangel1110

    • 25 mei 2018 07:50
    Was vorig jaar al wat teleurgesteld dat we niets (niet eens een teaser) te zien krijgen van een nieuwe Splinter Cell … :-(

    Geruchten gaan, dat het een open-world gaat worden dan. Hopelijk is dat niet zo ;(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 10:23
    @archangel1110 Als het inderdaad een open wereld wordt weet je precies welke kant het uitgaat, namelijk een AC en FC kloon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 25 mei 2018 13:25
    @fonsrutte
    FC kloon? Ik denk dat FC eerder een GR Wildlands kloon is. Het probleem is namelijk ook als je GR had gespeeld je ook direct FC had gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 16:02
    @Battlestar28 kun je nagaan ze lijken al zo op elkaar dat het lastig is ze van elkaar te onderscheiden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 mei 2018 08:40
    Het is echt al tijden geleden dat ik een ubi game heb gespeeld, ik vind ze eigenlijk een grote brei van copy-paste games afleveren (met name hun assassins creed en farcry games), ik heb interesse in BG&E; 2 en The division 2 (welke deel 1 de laatste ubi game is die ik gespeeld heb ;) )..

    we will see!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 mei 2018 08:57
    @casualkiller

    En dat terwijl ze in in ieder geval met Assassin’s Creed afgestapt zijn met "copy paste" Origins is echt totaal anders dan de voorgaande delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jewoenboy

    • 25 mei 2018 09:05
    @coola

    De ommekeer naar een wat RPG achtige setting deed franchise goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 25 mei 2018 09:16
    @coola
    “Echt totaal anders” valt ook wel weer mee. Het is inderdaad anders, maar niet revolutionair.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 10:24
    @coola Dat was tot nu toe de uitzondering. Wellicht is Origins het origineel in een nieuwe copy-paste reeks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 mei 2018 14:05
    @fonsrutte

    FC 5 is ook niet helemaal meer onderdompeld in het Ubisoft sausje

    @ Sander999

    Het hoeft ook niet revolutionair te zijn. Maar er valt niet te ontkennen dat Unity en Origins totaal anders spelen.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 16:03
    @coola maar Unity en alle FC's, de andere AC's en WD's spelen dan weer precies hetzelfde.
    Als het je ding is, alles goed, maar ik hoop dat Ubisoft doorzet in het aanbrengen van unieke elementen tussen de verschillende series. AC Origins was zeker een goed begin

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AllSeeingFish

    • 25 mei 2018 09:42
    Een pre- Ghost Recon Wildland zie ik wel zitten, ik ben altijd fan geweest van Ghost Recon. Tegenwoordig moet alles maar een sandbox game zijn ik ben toch meer van de liniaire games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 10:30
    Ik hoop dat The Division 2 eindelijk daadwerkelijk iets wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 25 mei 2018 14:09
    Wat mij betreft mogen ze dit jaar nog met een nieuwe AC game komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 mei 2018 15:05
    @nicster

    Liever met een Prince of Persia game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AllSeeingFish

    • 25 mei 2018 15:28
    @coola

    Mis de like knop😀

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 mei 2018 16:05
    @coola oeh! PoP!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 25 mei 2018 17:48
    @nicster LIEVER NIET.