Nieuws
Ubisoft

Ubisoft verhoogt voorlopig nog niet prijzen van next-gen-games

In ieder geval niet voor de games die dit najaar uitkomen

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Ubisoft verhoogt voorlopig nog niet de prijzen van haar next-gen-games. Dat maakte CEO Yves Guillemot bekend tijdens een winstbespreking.

Eerder maakte 2K Games bekend dat de prijzen voor de next-gen-games van van 60 dollar naar 70 dollar worden verhoogd. Ubisoft wil daar voorlopig nog niet aan beginnen. Guillemot zei tijdens de winstbespreking dat in ieder geval de Ubisoft-games die dit najaar op de Xbox Series X en PlayStation 5 uitkomen nog de prijs van eerdere generaties hebben. Over de prijzen van games die later op de next-gen-consoles verschijnen wil Guillemot zich nog niet over uitspreken.

Assassin's Creed Valhalla

Dit artikel delen:

Lees meer

Volgende Ubisoft Forward vindt plaats in september Update: Derde seizoen 5-leak Call of Duty: Warzone en Modern Warfare uitgekomen
9

Reacties op: Ubisoft verhoogt voorlopig nog niet prijzen van next-gen-games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 juli 2020 12:12
    Iets met een wit voetje na al die ophef :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 23 juli 2020 12:45
    @Mmo-veteran exact

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 23 juli 2020 12:54
    ze verkopen een halve game voor €60,00 en vragen €30 voor een DLC pakket. Dus Ubisoft games kosten eigenlijk €90,00.. dat is toch al duur genoeg?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 23 juli 2020 12:57
    @Aerofox81 Een halve game wil ik Oddesey zeker niet noemen qua speelduur en inhoud.

    Waar ik wel kritisch op ben is dat een belangrijk deel van het verhaal in de DLC gestopt is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 23 juli 2020 13:01
    @bigds9fan ja dat bedoel ik ook, de DLC is nodig voor het verhaal. Speeluren genoeg in de basisgame inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 23 juli 2020 23:09
    @bigds9fan dat was voor mijn echt een grote teleurstelling. Dat was voor mij de laatste AC

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 23 juli 2020 15:01
    @Aerofox81 Je krijt echter wel heel erg veel voor die 90 euro, daarnaast krijg je ook nog 20% korting als je via de Ubistore zelf koopt na inlevering van 100 punten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 23 juli 2020 13:12
    Ubisoft, dat zijn mijn maten!

    Ubisoft is een uitgever die je lief hebt of die je haat. Ze maken denk ik verreweg de meeste AAA games per jaar vergeleken met andere grote uitgevers. Dat je in deze games veel hetzelfde doet is ook niks nieuws, maar eigenlijk doe je dat in elke game. Alleen weet de ene game het net iets aantrekkelijker te verpakken dan de andere.

    Desalniettemin ben ik blij met een partij zoals Ubisoft, want door de jaren heen heb ik aardig veel plezier beleefd aan de AC games, Rainbow Six Siege en the Division games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 23 juli 2020 16:24
    Ik laat alle open wereld games van ze liggen. Iets met backlog enzo.