Nieuws
ghost recon breakpoint

Ubisoft deelt plannen om Ghost Recon Breakpoint te verbeteren

Diverse updates en nieuwe content in de planning

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft een traject gedeeld om Ghost Recon Breakpoint te verbeteren.

De pas uitgekomen game werd wisselvallig ontvangen in recensies wereldwijd, wat volgens Ubisoft zelf leidde tot tegenvallende verkoop van het spel. Het bedrijf is niet alleen van plan dit voortaan te voorkomen - Ubisoft stelde vorige week hun games Watch Dogs Legion, Gods & Monsters en Rainbow Six Quarantine uit - maar heeft nu ook plannen gedeeld om Ghost Recon Breakpoint te verbeteren.

Half november moet update 1.0.3 uitkomen, waarmee diverse bugs moeten worden weggewerkt. Zo moeten problemen rondom het repareren van drones, de nachtvisiebrillen en de notificatie dat een missie is geklaard opgelost worden. Eind november volgt vervolgens nog een update die nog meer verbeteringen moet doorvoeren.

Daarna richt het bedrijf zich op nieuwe content. In december moet er een raid beschikbaar komen genaamd project Titan, gevolgd door een live-event genaamd 'The Terminator'. Meer hierover is nog niet bekend.

Ubisoft laat weten verder diverse klachten te willen behandelen. Zo zijn ze op de hoogte van de klachten rondom de in-game economie en moeten er de komende weken dan ook aanpassingen gemaakt worden. Ook wordt er gewerkt aan de toevoeging van door de computer bestuurde teamgenoten. Meer is te lezen op de Ghost Recon-website.

Dit artikel delen:

Lees meer

Onder de radar: nog meer games om in de gaten te houden Op onderzoek in Blacksad: Under the Skin
9

Reacties op: Ubisoft deelt plannen om Ghost Recon Breakpoint te verbeteren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Dondervuist

    • 29 oktober 2019 11:08
    Ik snap echt niet welke bugs iedereen heeft ben zelf echt nog niks tegen gekomen op de PC heel apart maar goed zal wel aan mij liggen πŸ˜‹

    AI team hoeft voor mij niet speel prima zo solo op extreme er is nog geen basis geweest die ik niet kon afmaken ☺️ maar goed ik heb liever dat ze het parachute springen aanpakken in Wildlands kon je zo hop van een flat of van een rots base jumpen enig id hoe vaak ik al te pletter ben gevallen omdat de rand niet recht is πŸ˜…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 oktober 2019 11:14
    @Dondervuist Dat is dus het probleem bij de PC, zoveel configuraties dat er genoeg mis kan gaan, we zien het zelfs met de simpelste kantoorapplicaties die helemaal niets speciaals doen.. Jij hebt misschien net die configuratie waar de developers van ubisoft ook deels mee werken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gotcha123

    • 29 oktober 2019 13:06
    @SuperDre sorry maar daar geloof ik niks van. Ik zie het verband met kantoor applicaties niet. Wat er mis gaat is dacht ik niet hardware gerelateerd maar gin toch vooral over coop en dergelijke.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gotcha123

    • 29 oktober 2019 13:05
    @Dondervuist precies hetzelfde hier. Alleen die notificatie als je opnieuw opstart. Verder prima game, vermaak me wel in mijn eentje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dondervuist

    • 29 oktober 2019 11:12
    Oh jah ben benieuwd naar de Engineer class ik hoop op een mix van reparatie (Battlefield) en Hacker (beetje black ops) mooi een Azrael drone hacken ofzo of een murmur drone 😊

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 29 oktober 2019 11:20
    Er zijn nog behoorlijk wat schoonheidsfoutjes, toch wek 60 uurtjes in deze game zitten inmiddels en vermaak mij er goed mee.

    Wat mij echter het meeste stoort is de faction/battlepoint missions.
    Je hebt een maximum aantal per dag te halen, en daarnaast nog een bepaald aantal dagen voor t einde van het seizoen, het voelt als een enorme druk, hopelijk houden ze, ook na het seizoen alle missies en rewards beschikbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 29 oktober 2019 13:50
    1.0.3 een "title update" en 1.0.3.1 ook? Ben benieuwd wat van die 2e de titel wordt dan x)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quorumz

    • 29 oktober 2019 16:23
    Bij dit spel heb ik het gevoel dat reviewers het geklaag van andere reviewers hebben over genomen. Het spel is zeker niet perfect maar bugs vallen best mee (x1x). Ja het is jammer dat side missies en faction missies weinig bijdragen als je het hoofdverhaal hebt uitgespeeld en je al goede wapens hebt. Hier hadden ze beter over moeten nadenken. Achievements voor alles ontdekken zou er voor gezorgd hebben dat ik dat ook zou doen wat er helaas niet in zit en het dus ook niet waard is.

    Mis je de AI (die later komt?) niet echt als je van een bepaald nivo bent. Daarom lijkt grinden tot je 252/252 bent ook niet zinvol als je met 202 die 98% van de kaart zo wegschiet.

    Kortom, content en verhaal wijs zou het beter mogen want net als in the division 2 is wachten op iets nieuws..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 29 oktober 2019 20:37
    Was de hoofdklacht juist niet dat het de zoveelste Ubisoft game is met het cookie-cutter model van open wereld verdeeld in zones die je "verovert" door een herhalend aantal missies te doen. A la Assassin's Creed, Far Cy, etc.

    Of is dat hier totaal niet het geval en zit ik aan een hele andere game te denken?