Uitgever Ubisoft maakte vandaag bekend dat men Ghost Recon 2 ook naar Nintendo's platform gaat brengen. De game ligt inmiddels al zo'n twee maanden in de winkel voor de PS2 en Xbox, en zal in maart ook dus ook de GameCube bestijgen.
De vraag is natuurlijk welke versie van Ghost Recon 2 het Franse bedrijf naar de GC wil brengen. De Playstation 2 en Xbox versie verschilden namelijk enorm van elkaar (de PS2 versie speelde zich in 2007 af, de Xbox versie in 2011) en waren ook kwalitatief flink te onderscheiden (PS2 versie gemiddeld 6.0 op GameRankings, de Xbox versie 8.3).
Hoewel Ubisoft zelf natuurlijk niet van een port spreekt, maken we uit de volgende zinsnede op dat men hoogstwaarschijnlijk de mindere versie naar de GameCube gaat brengen:Developed by Ubisoft's Shanghai studio, Tom Clancy's Ghost ReconTM 2 lets players embody Captain Scott Mitchell, leader of the elite Ghost Recon Special Forces team, in a crucial mission to defuse a dangerous situation in North Korea in 2007.
Reacties op: Ubisoft brengt Ghost Recon 2 naar de GameCube
HIM
moeten er zeker meer doen ! En de Cube krijgt dan van zelf niet meer het kiddy imago meer !
Slowghost
Wdawn
Wanneer komt hij op de pc uit ??? ik vind het echt mooi dat hij nog niet uit is op de pc, eindelijk worden de rollen omgedraaid en wordt de pc een multimedia hulpmiddel , en de console de echte game platform.. eerst was het zo dat alles eerst op de pc kwam en dan slecht gepoort werd naar de consoles.
Maar dat is nu allemaal voorbij helemaal volgend jaar, wanneer de pc het voor het eerst het onderspid delft voor de console kwa kracht.
Hoef je eindelijk niet meer om het jaar je pc te vernieuwen
Icke
Wdawn
dus reken maar uit hoeveel rekenkracht je nodig hebt in je pc ,om een spel van de ps3 op de pc te kunnen spelen. ps3 min 20ghz , de pc zit nog LANG niet op die snelheden..
Draven
Fred-Erik
Dat komt VAST omdat het zo mooi is, he…
En om op de rest in te gaan: Mensen zeggen altijd: Ja, consoles zijn eerst veel beter enzo. Maar als je kijkt naar de eerste spellen voor de PS2, dan zijn ze dus ECHT NIET mooier dan de PC-spellen van die tijd. En dan zeggen ze: Ja, ze kunnen er steeds meer kracht uithalen.
Oftewel: Console spellen evolueren net als PC spellen gewoon, alleen gaat dat minder hard dan met PC spellen, waardoor ze eens in de zoveel tijd HARD aan een nieuwe generatie toe zijn. Natuurlijk ook omdat je niet altijd verder kan gaan, maar ja. Het enige nadeel van de PC is natuurlijk dat spelontwikkelaars rekening moeten houden met oudere PCs, en je op een gegeven moment daar toch buiten valt, en je (vaker dan bij consoles) moet upgraden.
Ronn
Wdawn
plus je neemt nu de PS2 als voorbeeld wat een vergelijking ps2 draait op 300mhz volgens mij , probeer maar een ps2 spel naar een p2 300mhz te poorten ..
en ja de console spellen evalueren ja alleen dan zonder nieuwe hardware ..
Ralfst3r
Fred-Erik
Alleen je moet niet kijken naar de hoeveelheid Mhz, maar naar de tijd waarin die is uitgebracht. Toen de PS2 op de markt kwam, bestonden er al lang PCs die meer dan 2x zo snel waren. (ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel precies, maar dat teminste)
en ja de console spellen evalueren ja alleen dan zonder nieuwe hardware Klopt, daardoor gaat het minder hard. Maar veel mensen beweren dus dat de console spellen gewoon veel beter zijn bij de lancering van de console dan de PC spellen, omdat ze 3 jaar later ook nog meekunnen.
Maar zo'n voorsprong hebben consolespellen bij de lancering dus echt niet, op de PC, probeer ik hier de hele tijd duidelijk te maken.
Farting Bob
Erik_XP
Erik_XP
Kingsadist
Tevens is de PC versie van de meeste multi-platform spellen verreweg de meest superieure, alleen al om de beter graphics, controles, support (patches etc) en de mogelijkheid tot modificaties. Consoles zullen nog heel veel moeten evolueren voor ze zich echt met het PC-platform kunnen meten kwa flexibiliteit en diversiteit.
rOninDLuX-
LOLerson! In welke realiteit leef je Ronn? Tjonge, het moet me van me hart maar wat een fanboy gehalte heb je toch… Tsk tsk tsk.
Darth_Venger
Erik_XP
Erik_XP
Wdawn