Nieuws

Ubisoft betaalt 1 miljoen euro voor aankomende trailer

Far Cry 6?

Geschreven door Jacco Peek op
Ubisoft heeft omgerekend 1 miljoen euro betaald voor één trailer voor een aankomende game.

Dat meldt productiebedrijf Goodbye Kansas Studios. "Het is fantastisch dat Goodbye Kansas een nieuwe productie voor Ubisoft in de maak heeft, een welkom teken van vertrouwen van een van een van de zwaargewichten uit de industrie", zegt managing director Peter Levin."

In totaal betaalt Ubisoft 11 miljoen Zweedse kronen (ongeveer 1 miljoen euro), vermoedelijk aan de locatie in Stockholm. Andere studio's bevinden zich in Hamburg, Londen en Los Angeles.

Volgens Maria A Grimaldi, CEO en managing director van moederbedrijf Bulbar Group, is Goodbye Kansas Studios een van de weinige bedrijven die 'geavanceerde gametrailers' volledig zelf ontwikkelt.

De studio maakte recent een GCI-trailer voor Cyberpunk 2077 en eerder trailers voor Star Wars: Battlefront Magic The Gathering en Battlefield. Ook voorziet het onder andere The Walking Dead van grafische effecten.

Goodbye Kansas vertelt niet voor welke game de trailer bedoeld is, maar vermoed wordt dat het om Far Cry 6 gaat.

Dit artikel delen:

Lees meer

De volgende generatie consoles is nodeloos ingewikkeld Call of Duty Mobile 300 miljoen keer gedownload
11

Reacties op: Ubisoft betaalt 1 miljoen euro voor aankomende trailer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 23 oktober 2020 16:16
    Het meest interessante aan Ubisoft-games, de trailers

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 23 oktober 2020 16:37
    @fonsrutte Hmmm, dat is vreemd… Volgens mij verdient Ubisoft niet hun geld door trailers te laten maken 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 23 oktober 2020 19:00
    @Ryme Dat beweert hij ook niet. Ubi heeft wel vaker een mooie trailer laten maken, om vervolgens KnipEnPlakCry 34 uit te brengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 23 oktober 2020 19:56
    @Ryme Op een indirecte manier wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Corelone

    • 25 oktober 2020 12:23
    @Ryme Begrijpend lezen is soms moeilijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 23 oktober 2020 16:41
    Af en toe lijkt het wel alsof ze meer geld steken in een mooie trailer in plaats van de game zelf xd.
    Ik persoonlijk word niet meer warm of koud van trailers wij als gamers zijn te vaak genaaid met een mooie trailer maar tog een kut game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 23 oktober 2020 17:13
    Is het niet gek om dit soort informatie als bedrijf naar buiten te brengen? ''ONZE KLANT BETAALD 1 MILJOEN EURO!'' Aan de ene kant gratis hype voor ubi (welke zal het zijn?!) aan de andere kant, vinden ze het wel chill om te laten zien hoeveel geld ze hierin pompen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 23 oktober 2020 19:18
    Van mij mogen die CGI trailers zo snel mogelijk doodgaan. Ik wil de game zien, niet een mooi CGI stukje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 23 oktober 2020 20:17
    De voorgaande Far Cry trailers waren ook niet goedkoop.
    Ik heb mij vooral vermaakt met de Far Cry 3 Vaas Montenegro Experience (30min).
    Man wat mis ik die Vaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 oktober 2020 00:04
    @StormFox ik heb gehoord dat hij jou ook mist

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 24 oktober 2020 13:56
    Goed om te zien waar dat extra tientje naartoe gaat dat we per next gen game moeten betalen.