Nieuws

Twitter-account van Crysis toont teken van leven

Zit er een aankondiging aan te komen?

Geschreven door Michel Musters op
Voor het eerst in ruim drie jaar is er een nieuwe post gemaakt op het officiële Twitter-account van de Crysis-franchise.

Het laatste bericht op het account stamt uit december 2016. Gisteren werd er een nieuwe post geplaatst, met daarin de opmerking "ontvangt data". Geen verdere context werd gegeven.Het officiële Xbox Twitter-account reageerde overigens ook op de tweet met de opmerking: "Dit is geen oefening."

Het heeft fans doen laten speculeren dat er een aankondiging rondom Crysis aan zit te komen - mogelijk een nieuw deel of een remaster. Crisis-ontwikkelaar Crytek heeft al een tijdje niets meer gedaan met de first-person shooterfranchise. De meest recente game van de ontwikkelaar is Hunt: Showdown.

Meer details zijn er nog niet. De meest recente game in de reeks is Crysis 3, dat in 2013 verscheen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Valve en Geoff Keighley houden in juni nieuwe The Game Festival Voer oorlog tegen de Locust in Gears Tactics
14

Reacties op: Twitter-account van Crysis toont teken van leven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 14 april 2020 09:49
    Gaat sowieso nog wat jaren duren voordat we het kunnen draaien op 60fps

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 april 2020 10:38
    @Millman7 Series x kan het makkelijk op 60 fps draaien. Heb een vermoeden dat ze een bundel gaan doen alle 3 of 4 de games op pc grafics.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 14 april 2020 10:49
    @hulstpower de grap is je flink voorbij gelopen.

    Crysis was altijd een grafisch intensief spel. Vandaar dat er altijd een grap werd gemaakt als er een nieuwe videokaart oid uitkwam dat ging als "but will it run crysis".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 14 april 2020 11:07
    @Millman7
    Je was me net voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 april 2020 12:36
    @Millman7 ken de grap maar tegenwoordig kan een goeie game pc makkelijk crysis aan op 4k en 60 fps. Ik in ieder geval wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 14 april 2020 14:27
    @hulstpower leuk op feestjes? :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 14 april 2020 11:05
    @hulstpower Ligt er natuurlijk aan wat ze gaan doen, hell zelfs de PS1 kan makkelijk iets op 60fps draaien…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 april 2020 12:46
    @SuperDre geen crysis

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 14 april 2020 12:27
    Ik vond en vind deel 1 en warhead nog steeds goede games om te spelen. Deel 2 was al minder en deel 3 moet ik nog steeds uit het plastic halen.
    Ik vond het zo jammer dat deel 2 zich in New York afspeelde en niet op het eiland uit deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 14 april 2020 13:14
    @chefry Maar kun je ook aan jezelf uitleggen waarom je dat jammer vindt? Ik vond de verandering van setting juist wel charmant na 2 games (technisch 3 games als we Far Cry 1 meetellen) in de jungle rond te rennen, het was juist de gameplay waar ik van in slaap viel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 april 2020 13:43
    @gimbal2 ben het met je eens vond ze allemaal vet maar de setting new york trok ik ook wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 14 april 2020 17:02
    @gimbal2 Gameplay van deel 2 was zeer matig..
    Deel 3 was wat dat betreft iets beter, maar nog steeds beneden maats en met bovendien een nog slechter script en verhaalvertelling.
    Ik hoop een remaster van deel 1, de enige echt goede Crysis game naar mijn mening….
    Warhead was ook wel oké, maar ook die is al iets minder dan deel 1…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 14 april 2020 21:33
    @gimbal2
    De jungle was vet vanwege het onverwachte effect dat uit de struiken vijanden te voorschijn kwamen. Maar ook vanwege de verhaallijn. Zeker aan het einde als je terug gaat. De opgebouwde spanning in het eindfilmpje en dan blijkt prophet nog te leven. Dat vind ik jammer dat ze daar niet zijn doorgegaan.
    Ook het feit dat de hoofdpersoon in deel 2 niet deed praten met de mensen die hij tegenkwam.
    Dat level dat je zweeft door het ruimteschip vond ik erg moeilijk in het begin maar was wel vet gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 14 april 2020 22:45
    Ik heb ze alledrie op de PS3 gespeeld, best gave serie wel. Ik ben met deel twee begonnen en heb daar toch de beste herinneringen aan. Ook voor console begrippen zag die game er fenomenaal uit.

    Een nieuw deel zou ik zeker aanschaffen, een remaster mogen ze houden van me.