Nieuws
The Witcher

Tweede seizoen van The Witcher is gefilmd

Tweede seizoen verfilmt in ieder geval Blood of Elves

Geschreven door Michel Musters op
De opnames voor het tweede seizoen van Netflix-serie The Witcher zitten er op.

Dat heeft Netflix afgelopen vrijdag bevestigd. De streamingdienst gaf daarnaast een video uit waarin achter de schermen van de opnames gekeken wordt. Deze video wordt gepresenteerd door showrunner Lauren Schmidt Hissrich. Zo wordt verteld dat de crew uit meer dan 1200 mensen en 89 acteurs en actrices bestaat en dat er 158 dagen is geschoten. Op sommige dagen schoten meerdere cameracrews tegelijkertijd.

Hoewel er nog weinig over het verhaal van het tweede seizoen wordt weggegeven, meldt Hissrich wel dat het tweede seizoen onder andere het Blood of Elves-verhaal verfilmt - in Nederland bekend als Het Bloed van Elfen. Dat is de eerste volledige The Witcher-roman - de verhalen daarvoor kwamen uit als korte verhalen - en draait onder andere om Geralt en Ciri die samen in Kaer Morhen trainen. 

Het is nog niet bekend wanneer het tweede seizoen van The Witcher precies op Netflix staat. Er komt ook een animeserie gebaseerd op The WItcher en een live-action prequelserie uit op Netflix.

Dit artikel delen:

Lees meer

Inside.Gamer Community Spotlight #7 Exemplaar van Super Mario Bros. voor 660.000 dollar geveild
22

Reacties op: Tweede seizoen van The Witcher is gefilmd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 12:40
    Ik heb er zin in. Ondanks ik the witcher 3 at best een meh game vind, vind ik de boeken en het eerste seizoen van de serie wel geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 3 april 2021 12:45
    @coola wacht… Je vindt de assassin creed games fantastisch (zelfs de laatste paar ac's nemen inspiratie van de witcher3) maar je vindt witcher 3 meh? Raar haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 13:15
    @Markus88

    Ik weet dat ik hier geen vrienden mee ga maken maar de gameplay (vooral de combat) van the witcher 3is extreem houterig ( ook voor het jaar 2015) de gameplay van origins, Odyssey en Valhalla is veel vloeiender en daarom een stuk prettiger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sokpop

    • 3 april 2021 13:23
    @coola Ik ook. Saai vechtsysteem en veel te veel dialoog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 3 april 2021 20:59
    @Sokpop Het is ook een RPG. AC hoort geen RPG te zijn maar dat willen ze wel blijkbaar zo invoeren. Die keuzes in AC moeten ze echt eruit gooien heeft niks meer te maken met hoe de Animus werkt en de keuzen tussen vrouw of man kunnen ze ook weglaten. AC is een wannabe RPG. Kassandra en Female Eivor zijn beide Canon waarom dan gewoon niet automatisch hun neerzetten, alsof ze echt denken dat ze daarmee fans kwijtraken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    water

    • 3 april 2021 13:52
    @coola vond valhalla ook wel wat houterig, vooral aan het begin als je skilltree nog karig gevuld is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 13:56
    @water

    Ben ik het wel mee eens. Maar zodra die skill tree groeit word de combat heel erg vloeibaar. Bij the witcher 3 blijft het ten alle tijden houterig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 april 2021 14:01
    @coola
    Vind jij. Niet je mening verkondigen alsof het de absolute waarheid is…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 14:05
    @The_Stifmeister

    Het is bullshit om bij elke post ik vind neer te zetten. Het is overduidelijk dat dit enkel mijn mening is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 april 2021 14:08
    @coola
    Als je een uitspraak als 'De gameplay van The Witcher 3 is extreem houterig" doet, dan doe je het overkomen alsof dat een feit is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 14:16
    @The_Stifmeister

    Voor jou misschien. Maar is goed maar dan moet jij ook vaker met ik vind strooien want laatst zag ik een post die nu verwijderd is waar in jij het als een feit verkondigd dat een review van mij beschamend slecht is. Daar had jij natuurlijk ik vind het beschamend slecht moeten zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 april 2021 14:25
    @coola
    Nee, want dat was wel een feit. Als je een review schrijft met zo onvoorstelbaar veel taal- en grammatica fouten dan is die beschamend slecht. Om nog maar te zwijgen over de inhoud, maar dat laatste is dan inderdaad wel weer een mening.

    Maar je zou ook gewoon eens een keer iets als een tip kunnen beschouwen zonder altijd maar in discussie te moeten willen gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 april 2021 14:36
    @The_Stifmeister

    Als je wil dat ik het als tip moet beschouwen dan moet je toch echt eerst je toon veranderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 april 2021 14:40
    @coola
    Ben je zo onzeker dat je je meteen aangevallen voelt, knul? Want er staat toch echt niks raars in mijn reactie hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 3 april 2021 14:50
    @coola ben ik het niet mee eens maar ik respecteer je mening. Thanks voor je uitleg! 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vaiio

    • 3 april 2021 17:14
    @coola Daar waar ik de combat van AC vloeiender vind (gemiddeld genomen wel vrij makkelijk), vind ik ze wel vrij repetitief - eigenlijk los je alles op maar een paar manieren op zonder veel keuzevrijheid en invloed op het verloop. Ondanks dat de combat van W3 houterig aanvoelt, geeft het vooral op hogere difficulty meer uitdaging, met meer afwisseling in hóe je kunt vechten. Ook zijn veel quests op verschillende manieren aan te pakken (diplomatiek vs agressief bijvoorbeeld) en hebben je keuzes regelmatig invloed op het verhaal en zelfs het verloop van andere quests en sidequests.

    Maar gelukkig bestaat er zoiets als smaak en wonen we in een "vrij" land :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 3 april 2021 17:57
    Ik vind het een vette serie, maar ben na het eerste gebied ook afgehaakt van het spel. Toen ging het zo veel over gebeurtenissen uit de eerdere delen (die ik niet had gespeeld) en waarover je dan ook keuzes moest maken (waar ik geen chocola van kon maken), dat ik er klaar mee was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 3 april 2021 20:53
    @Michael-Raymond-Clayton Die eerste 2 delen hoef je echt niet te spelen om de derde deel te spelen. Ik heb The witcher 3 eerst gespeeld en daarna pas de andere 2 delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 4 april 2021 00:29
    @armilo-theus tja, wat is hoeven? Ik vond het in elk geval heel vervelend dat ik in dialogen diverse keuzes moest maken over dingen waar ik niets van wist. Ik kon die verhalen niet volgen, de gevolgen van mijn keuzes totaal niet inschatten en haakte daardoor af. Natuurlijk had ik door kunnen spelen en had dit geen dealbreaker hoeven zijn, maar dat was het voor mij dus wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 4 april 2021 09:48
    @Michael-Raymond-Clayton waarom check je niet op YouTube een recap van witcher 1 en 2.. Zul je hoogstens 30 of 60 min aan kwijt zijn (of minder zelfs) maar dan ben je wel bijgepraat van de meeste keuzes en de story van de 2 games!