Nieuws
Halo Infinite

Tweede seizoen Halo Infinite-multiplayer begint op 3 mei

Eerste trailer van het nieuwe seizoen getoond

Geschreven door Michel Musters op
Het tweede seizoen van de Halo Infinite-multiplayer gaat op 3 mei van start.

Dat hebben Microsoft en 343 Industries bevestigd via social media. Daarbij werd een eerste trailer van het tweede seizoen getoond, die hieronder is te zien.

Het tweede seizoen moet een nieuwe Battle Pass bevatten - die zoals beloofd altijd te gebruiken valt en dus niet afloopt. Verder moet het tweede seizoen nieuwe maps, modi en gelimiteerde evenementen toevoegen, al ontbreken er nog veel details over de inhoud. Wel duidelijk is dat er een arenamap genaamd Catalyst en een BTB-map genaamd Fragmentation worden toegevoegd. Co-op voor de campagne moet ergens gedurende het tweede seizoen arriveren.

Het tweede seizoen had eigenlijk al begin dit jaar uit moeten komen, maar dat werd uitgesteld en het eerste seizoen werd verlengd. Voor veel spelers duurde het wachten op het tweede seizoen erg lang, zo gaf een ontwikkelaar van Halo Infinite onlangs ook toe. “We zijn zeker niet blij dat we de verwachtingen van de spelers en community niet waar kunnen maken.”

Halo Infinite is nu speelbaar op Xbox Series X en S, Xbox One en pc. De multiplayer is door iedereen gratis te spelen, ongeacht of men de Halo Infinite-campagne heeft gekocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wekelijkse GamerNL Nieuwsquiz Sonic-filmregisseur zou graag Super Smash Bros. verfilmen
13

Reacties op: Tweede seizoen Halo Infinite-multiplayer begint op 3 mei

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Bart81

    • 8 april 2022 15:56
    Zin an! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 8 april 2022 16:52
    wat een ff 'in hopeloze studio is het toch. 2 maps erbij. en aangezien je nog steeds na elk potje uit de match geflikkerd word zie je ze amper dus. Deze game is harder aan het doodbloeden dan mijn vriendin op rooie vlag dag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 april 2022 17:18
    @ali3n8tor stil nou dadelijk ben je Sony fanboy. Je mag geen kritiek hebben op de heilige graal van Microsoft ondanks ze na een jaar uitstel nog steeds der zaken niet op orde hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 8 april 2022 17:22
    @Roy36NL Ik speel(de) dit op pc, dan moeten ze me pc fanboy noemen….. of allebei, i dont care =)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 8 april 2022 21:29
    @ali3n8tor Hoor toch wisselende geluiden over Halo op PC. De een wordt er uitgegooid, of kan niet eens connecten. Sommige hebben veel crashes.
    Er is duidelijk nog iets niet goed.
    Zelf heb ik 0 problemen gehad en in no-time seizoen 1 uitgespeeld. Dat was wel jammer want seizoen 2 werd uitgesteld en ik kon alleen maar beetje appelig toekijken. De game draait als een zonnetje en ik kijk echt uit naar seizoen 2. Daarna vooral de co-op, heb nog niks van de campaign gespeeld omdat ik dat samen met wat maten wil doen.
    Dat de game aan het doodbloeden is zoals jouw vriendin…..mwa, MS heeft genoeg geld om Always en O.B. te kopen, komt wel goed met Halo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 8 april 2022 22:59
    @Derper
    Always en O.B. haha

    En zoals je zegt, komt zeker goed met Halo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 8 april 2022 18:12
    @Roy36NL
    Je bent er wel weer als de kippen bij. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    R.J

    • 8 april 2022 22:28
    @Roy36NL Naja fanboys ofniet zelfs xbox fans weten dat dit nog wel een jaar uitgesteld had moeten worden wat een grap

    Ben blij dat ik hem via gamepass gespeeld heb!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 8 april 2022 17:04
    Lets go!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 april 2022 18:12
    Er mag een leuke mode bij komen zodat ik weer begin, maar ik heb liever dat ze wat bekend maken over uitbreiding van verhaal modus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 8 april 2022 20:28
    op een jaar tijd hadden ze echt wel al een map of 4 a 6 mogen toevoegen.
    In de modding community kunnen ze voor bv unreal engine echt veel sneller maps ontwikkelen dan enkele weken en dan moeten ze enkel geplaytest worden en bijgeschaafd waar nodig.

    Ik vind de game top, maar ben wat teleurgesteld in de support.

    Nog steeds geen coop een jaar nadat ie uit is gaat bij mij er niet in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 8 april 2022 23:54
    @do365nic ? De game is pas 5 maanden uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 9 april 2022 03:51
    @Improv lol, dan zit ik even helemaal verkeerd met mijn kalender