Nieuws
Grand Theft Auto 3

Trailer toont hoe Grand Theft Auto 3 in Unreal Engine 5 zou ogen

Liberty City in een modern jasje

Geschreven door Michel Musters op
Een YouTube-kanaal heeft een trailer van Grand Theft Auto 3 gemaakt met Unreal Engine 5.

Op die manier geeft TeaserPlay via YouTube fans een beeld van hoe GTA3 er in de nieuwe engine van Epic Games uit zou kunnen zien. De beelden staan daarbij in schril contrast met de vorig jaar uitgebrachte Gran Theft Auto 3-collectie.

In de video is onder andere een nieuw model van hoofdpersonage Claude te zien, alsmede gedetailleerde omgevingen en lichtinval. Daarbij moet wel gezegd worden dat het puur om een trailer gaat, en dus geen speelbare game.

Op het YouTube-kanaal van TeaserPlay zijn overigens nog veel meer klassieke en fictieve games te zien in een Unreal Engine 5-jasje, waaronder GTA: Vice City, Far Cry 7 en The Witcher 4.

Rockstar Games werkt overigens aan een nieuwe Grand Theft Auto-game. Daar is behalve de volgende quote nog niets over bekend: "Met de ongekende populariteit van GTA5 weten we dat velen van jullie nieuwsgierig zijn naar een nieuw deel in de Grand Theft Auto-serie. Bij elk nieuw project dat we starten, is het ons doel om aanzienlijk te verbeteren in vergelijking met dat wat we eerder hebben afgeleverd. We zijn blij dat we nu officieel kunnen bevestigen dat de actieve ontwikkeling voor het volgende deel in de Grand Theft Auto-serie in volle gang is."

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars Kotor 2 kan niet uitgespeeld worden op Switch Nieuwe Lego-figuurtjes gebaseerd op Mario-personages onthuld
13

Reacties op: Trailer toont hoe Grand Theft Auto 3 in Unreal Engine 5 zou ogen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    TommyVercetti

    • 20 juni 2022 17:08
    De Rage 9-engine gaat ons echt wegblazen denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 20 juni 2022 18:45
    Volgende deel in volle gang??? Mag toch onderhand aannemen dat het bij af is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 20 juni 2022 20:47
    @TiRamySu Nou ik denk niet dat we GTA 6 voor 2024 zien. Maar ik hoop dat ik mis heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 20 juni 2022 21:42
    @Snoop213 Rockstar is een super waardeloos bedrijf geworden…. Konden beter een milk farm beginnen.

    echt walgelijk is het GTA 6 zal ook zeker tegenvallen en vol pay to play rotzooi en melk zooi zitten.

    Rockstar is niet meer wat het is geweest en het is dieptriest.

    En dat geld niet alleen voor Rockstar maar voor de gehele industrie in zn geheel er zijn gewoon geen games, geen creativiteit niks noppes nada, Gister uit ellende maar eens Re2 Remake met de next gen upgrade uitgespeeld , mooie game maar veeeeeeel te kort gellukig was ie maar 15 euro thank god for Eneba.

    Maar wat een verveling en leegheid in de gehele industrie….. maar hopen dat 30 juni worldslayer leuk word maar tfffoe!

    En dan zie je nog steeds mensen huilen en zeuren over het gebrek aan beschikbaarheid van de PS5 en Series X….. nou ze missen echt niks!

    Ik ben diep teleurgesteld en verdrietig over the state of the industry .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 20 juni 2022 22:01
    @PreUp555 Haha dan durven mensen te roepen dat ik negatief ben over de game industrie Haha. Nee hoor ik moet zeggen dat ik ook beetje teleurgesteld ben in vooral de grote triple A games. Daarin tegen geniet ik wel steeds vaker van kleinere games. Over Rockstar ik heb in Gta 6 en eventueel bully 2 wel vertrouwen. Rdr2 was ook briljant. Maar dat de Juni maand vooral veel leuke kleine titels had. Geeft wel aan dat de industrie niet best bezig is. Maar toch vermaak ik mij redelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 20 juni 2022 22:08
    @Snoop213 Ik kan me echt helemaal vinden in wat je zegt.

    Totaal gewoon, Ik denk dat ik toch ook net als jij die kleine games van wel creatieve developers toch eens een kans moet gaan geven om mezelf weer te prikkelen want ik ben echt zwaar teleurgesteld gewoon.

    Het is of remake na remake, of gewoon bagger de laatste tijd ik vind het echt heel jammer.

    Nog aanraders toevallig voor beide PS5 of Series X ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 20 juni 2022 22:15
    @PreUp555 Qua kleine games die ik gecheckt heb de laatste Turtles Shredder revenge olioliworld,Indivisible zijn onder andere toffe indie games van de laatste jaren. Verder natuurlijk de bekendere Ori, Hollow knight, Hades,Inside Limbo, En ik houd nog de nieuwe game van de makers van olioliworld in de gaten en ik houd Sommervile, Project Lana ook nog in de gaten verder vergat ik natuurlijk Death Door en Tunic.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 21 juni 2022 18:50
    @Snoop213 Harstikke bedankt! ik ga er eens induiken.

    Echt schandalig ik weet het maar heb Ori gewoon nog nooit gespeeld of aangeklikt ondanks alle verhalen dus ik denk dat dat de eerste word!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 20 juni 2022 20:06
    Ik photoshop ook altijd oude foto’s van mezelf om m’n vrouw te laten zien wat ze niet gemist heeft, omdat het nooit bestaan heeft.

    Ik snap dit soort filmpjes niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 20 juni 2022 21:40
    @Smallie + 10 hahahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 20 juni 2022 20:29
    Vet hoor, game nummer zoveel met een unreal engine 5 trailer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 21 juni 2022 00:41
    @CilPhollins Nou inderdaad. Ik ben wel klaar met bestaande games die worden getoond op een manier waarop we het nooit zullen spelen.
    Met de video van Starfield dacht ik meteen daarna; zal mij benieuwen welke Joker hier als eerste een UT5 video van maakt xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 20 juni 2022 20:48
    Volgens mij zou er binnenkort soort van teaser uitkomen