Nieuws

Trailer en details van Crysis Remastered uitgelekt

Crisismanagement vereist vanwege lekken

Geschreven door Zoë Bonefaas op

Crysis Remastered komt op 23 juli uit. Dit zegt een pagina van de Braziliaanse Microsoft Store. Ook details, screenshots en een trailer zijn inmiddels uitgelekt.

Er staat een officiële stream gepland voor woensdag 1 juli waar omtrent Crysis Remastered wordt getoond. Nu zijn echter al meerdere details en beelden te vroeg verschenen.

De remaster verschijnt op 23 juli al en wordt 7.01GB op Xbox One. Tevens staat vermeld dat ontwikkelaar Saber Interactive verantwoordelijk is voor de port, hoewel Crytek de originele game heeft ontwikkeld. Naast 4K- en HDR-ondersteuning worden er geen extra toevoegingen genoemd.

Naast de releasedatum en beschrijving staan er ook drie screenshots op de site en is een trailer uitgelekt. Die kan je hieronder bekijken. Vermoedelijk wordt de informatie morgen bevestigd.

crysis
crysis
crysis

Dit artikel delen:

Lees meer

ASTRO Gaming headsets: nu voor iedereen bereikbaar Gerucht: Xbox Lockhart wordt in augustus onthuld, heet Xbox Series S
9

Reacties op: Trailer en details van Crysis Remastered uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 14:34
    ligt het aan mij of ziet dit er slechter uit dan het orgineel.
    Ik heb hem op pc en daar ziet ie er gewoon nog mooit uit wel out date nu maar dit lijkt veel erger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 30 juni 2020 14:48
    @hulstpower d8 ik zelf ook ja. misschien omdat beelden eerder gelekt zijn? Zou natuurlijk hilarisch zijn als huidige consoles Crysis in al zijn glorie niet aankunnen. Die fotos zijn echt ruk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 17:04
    @Fordon_Greeman vond het filmpje er ook niet heel goed uit zien. Lijkt wel of je naar de 360 ps3 versie kijkt van de game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 30 juni 2020 20:07
    @hulstpower Trailer ziet er wel beter uit dan het origineel, screenshots zijn een beetje vaag, veel te klein ook.
    Maar ik denk dat het grootste voordeel voor PC gamers is dat je nu eindelijk 90-120 fps op iedere plek kan halen, aangezien de nieuwe cryengine veel beter multithreaded is. Crysis 1 kakt op de snelste computers nog steeds naar 40 fps hier en daar, vanwege die limitatie.
    Anderzijds is het de vraag of dat een nieuwe aankoop waard is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 20:38
    @oropher heb hem 4k gespeeld op pc en zag er veel beter uit dan wat ik nu zie. Maar misschien komt het omdat me s20 ultra op 120 Hz staat en 4k uitzet zal eens kijken hoe het er uit ziet op me smart TV.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 30 juni 2020 22:04
    @hulstpower ja ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vind tegenvallen.. al heb ik heel veel zin om een remaster van Crysis te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 juli 2020 06:43
    @Ragpost Ja had nog een keer gekeken op me smart tv maar video was maar 1080p helaas en vond het er nog steeds niet bijzonder uitzien.
    Hij zal waarschijnlijk op pc beter draaien maar grafisch zie ik geen verbetering dan wat ik nu al kan met me oude crysis op de pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 30 juni 2020 14:57
    Hoop dat de Switch-versie geen Far Cry Vengeance'je gaat worden als je begrijpt wat ik bedoel…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 30 juni 2020 15:37
    Heb m nog via bc gespeelt op de One, en qua besturing echt geen fijne game.