Een schrijnend voorbeeld hiervan was de demo die werd gepresenteerd tijdens de E3. Er was trouwens wel meer mis met deze demo dan de grafische glitches, dus het is de vraag of de UE3 wel de schuldige is.
De ontwikkeling van een nieuwe engine zou praktisch zeker betekenen dat een releasedate in het jaar 2006 niet meer gehaald gaat worden.
Reacties op: Too Human ontwikkelaar dumpt Unreal Engine 3?
demonson
Flamer.nl
Het kunne ook gewoon prutsers zijn die niet met de nieuwe unreal engine overweg kunnen
PjotrStroganov
Flamer.nl
legend20
Tallon 4 NL
legend20
inoj
Flamer.nl
Cloaked Wanderer
whopper
lord crazydude
MelvinB
Ligt gelukkig niet aan de UEngine3, daar de UEngine3 in andere games wel goed presteert.
Vision 360
Snake NL
kreative
Feit is dat zij de eerste zijn (en hopenlijk de laatse) dus dan is het snel uitgezocht waaraan het ligt .
LordThanos
legend20
ra-12
LordThanos
Het lijkt hoog, maar ze gebruiken misschien van die trucjes, een soort polybump mapping.
In a nutshell: je neemt een model van 250.000 polys, runt er een progje over. En het gereduceerde model is 15000, maar ziet er ong hetzelfde uit. Op de site van crytek staat meer info.