Nieuws
Tony Hawk

Tony Hawk's Pro Skater 1 en 2-remakes verschijnen in september

Legendarische skategames verschijnen op 4 september

Geschreven door Jacco Peek op
Op 4 september verschijnen heruitgaven van Tony Hawk's Pro Skater 1 en 2. Dat maakten Activison en de skater zelf bekend tijdens Summer Games Fest.

De remake wordt ontwikkeld door Crash Bandicoot N. Sane Trilogy-maker Vicarious Visions en bevat de originele maps en skaters uit de eerste twee games. Ook keren verschillende bands en nummers uit de originele games terug, waaronder Goldfinger, Millencolin en Dead Kennedy's.

Onderstaande trailer onthult ook dat de bekende modi terugkeren en de game splitscreen bevat. Verder bevat de collectie online multiplayermodi en kunnen spelers zelfgemaakte skateparken delen met anderen.

Tony Hawk's Pro Skater 1+ 2 verschijnt op 4 september voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Wie de game pre-ordert krijgt toegang tot de Warehouse-demo. Wanneer de demo beschikbaar is, wordt later aangekondigd.

Bekijk hieronder de eerste trailer en gameplaydemo met Jack Black en Tony Hawk.

Dit artikel delen:

Lees meer

Arnold Schwarzenegger krijgt rol in dlc van Predator: Hunting Grounds Sony onthult nieuw merk en openingsanimatie ‘PlayStation Studios’
17

Reacties op: Tony Hawk's Pro Skater 1 en 2-remakes verschijnen in september

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Vogeltje

    • 12 mei 2020 18:25
    Eindelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 12 mei 2020 20:34
    @Vogeltje
    Nou inderdaad zeg. dat heeft lang geduurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 12 mei 2020 19:09
    Net op tijd om nog ff wat vliegen af te vangen van dat andere skatespelletje, haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 12 mei 2020 20:00
    oei die is oud geworden Anthony Frank
    hij is maar 3 jaar ouder dan ik zelf ben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    D4rKy28

    • 12 mei 2020 20:32
    dat 30 fps tho

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gekke henkie

    • 13 mei 2020 09:12
    @D4rKy28 in de announcement staat 60 fps tho

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 13 mei 2020 09:18
    @D4rKy28 'dat 30 fps' roep je maar gewoon of niet? Of trekt je pc of mobieltje het niet om de video in 60 fps af te spelen?

    Dat gezegd te hebben, volgens de publicatie draait de game op 60 fps; shorturl.at/qOXY2. De 4k welke in de video genoemd wordt is dan weer wel alleen op de PS4 Pro en One X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    D4rKy28

    • 13 mei 2020 13:01
    @El Ninjo 2de filmpje al bekeken ? lol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 13 mei 2020 13:37
    @D4rKy28 Ik wist eerst niet waar je die wijsheid vandaan haalde maar…… je staat natuurlijk best voor paal als je op basis van dat 2e filmpje je conclusie trekt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 12 mei 2020 21:56
    IK zie net dat hij bij Epicgames al staat voor deel 1 en 2 samen voor 54 euro en als je hem nu koopt voor 44 euro

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mrakd

    • 13 mei 2020 08:24
    Weet nog dat ik heeeel trots was op mijn highscore van een miljoen in the hangar. Toen ging ik online en hadden mensen scores van 44 miljoen of zo. Payback time.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 13 mei 2020 09:24
    Gemengde gevoelens, die maps waren voor het PSX tijdperk al niet bijster groot. Als ze deze niet opschalen voor deze remaster dan zijn ze simpelweg gewoon te klein van schaal. Hoeveel plezier ik ook met de originele delen gehad heb, zouden ze nu denk maar snel vervelen.

    Uit oogpunt van nostalgie heb ik vaker impulsaankopen gedaan en zo achteraf de fijne herinnering die ik aan het origineel had, om zeep geholpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 13 mei 2020 10:18
    @El Ninjo ik zat stiekem te hopen dat ze de mappen op ingenieuze wijze aan elkaar zouden koppelen.. maar dat zit er denk niet in. Had voor online super nice geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 15 mei 2020 11:32
    @El Ninjo de maps zijn juist een goede weergave van hoe Skateparks eruit zien. Compact met vaak niet al teveel poespas. In latere Tony Hawks kan je vaak belachelijke trucs doen terwijl je door een stad heen vloog. Dat slaat in mijn ogen nergens op en ik vond juist de maps in THPS die klein en gebaseerd waren op een skatepark het vetst. Gewoon een halfpipe, paar ramps en balken om overheen te grinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 13 mei 2020 11:34
    Heb hier wel een partijtje zin in!.. Hele generatie schreeuw ik om een goede skate game.. en we kregen alleen maar THPS5 die ik niet eens durfde te kopen. Nu krijgen we Session, Skater XL en dan als kers op de taart THPS1+2 .. Dikke prima! Echter volgende keer niet zo lang mee wachten graag :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    reese239

    • 14 mei 2020 10:40
    Ah eindelijk! Wat heb ik die spellen vaak gespeeld zeg vroegahhh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 15 mei 2020 11:29
    HALEN xD! Ben benieuwd of de gameplay van toen vandaag de dag nog stand kan houden. Hoe ik het herinner was het vrij makkelijk om sicke scores neer te zetten, maar wellicht valt dat na al die jaren vies tegen als ik de game weer zal oppakken.