Nieuws

Tombs of the Fallen-dlc voor Assassin's Creed Valhalla bevestigd

Ubisoft toont roadmap van game voor de rest van het jaar

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft na eerder uitgelekte informatie de Tombs of the Fallen-uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla bevestigd.

Tombs of the Fallen is gratis dlc en komt morgen samen met Titel Update 1.4.0 uit. Hierin moeten spelers een missie voltooien om de 'Spelunker'-Trophy vrij te spelen en drie missies om de 'Crypt-ologist'-Trophy vrij te spelen. 

Van 11 november tot 2 december loopt daarnaast het Oskoreia Festival. Tot slot kom in december Title Update 1.4.1 uit. Ubisoft heeft van bovengenoemde content nog geen verdere details onthuld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe artwork meldt dat 'Mass Effect doorgaat' Klassieke Star Wars: The Old Republic-trailer nu in 4k te zien
12

Reacties op: Tombs of the Fallen-dlc voor Assassin's Creed Valhalla bevestigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 8 november 2021 09:01
    Kom maar op. Deze top titel verdiend meer content.

    Die historical festival events zijn tot nu toe ook erg leuk en een geweldige geschiedenisles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 november 2021 10:57
    Zit er nog wat story achter deze dlc of is het alleen maar om een trophy binnen te harken.

    Valhalla is tot op heden zo boring (komt door het character wat je speelt) en is de 1e AC game waar ik geen nieuwe run van doe en dat terwijl ik dat bij al die delen wel gedaan hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 8 november 2021 16:27
    @DarkraverX Haha heb Valhalla 100% gecomplete maar zou er toch ook niet aan moeten denken hem opnieuw te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 8 november 2021 17:04
    @Real13

    Ik wel hoor. Nu bezig met AC unity dead kings … maar ik kan niet wachten om weer aan Valhalla te beginnen. Imho op odyssey na de beste AC game ( heeft alles wat een ac game nodig veel isu gerelateerde zaken en beetje Hidden ones vs order the ancients geklooi) en female Eivor is de op 3 na interessantste playable character.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 8 november 2021 17:47
    @coola Mijn favoriete AC games zijn Black Flag en Syndicate maar ja die stijl gaan we helaas niet snel meer terug zien. Van de RPG trilogy is Odyssey mijn favoriet gevolgd door Origins. Ondanks dat ik wel plezier haal uit Valhalla vind ik hem echt veel minder dan Odyssey en Origins. Eivor vind ik maar saai zeker na Kassandra in Odyssey wat een van de beste personages in de franchise is imo en andere geweldige characters als Bayek en Aya. De setting is persoonlijk maar vind Engeland gewoon een stuk minder interessant dan het oude Griekenland uit Odyssey en de game had niet dat verrassingselement wat ik in Odyssey wel had waarbij je een eiland ontdekt en opeens een hele nieuwe questline ontdekt. Vind de traditionele sidequests dan ook veel beter dan de world events in Valhalla. Daarnaast vond ik ook de main story van Valhalla behoorlijk voorspelbaar en repetitief. Ga naar dit gebied, volg de 4 of 5 chapters totdat ze zich bij je aansluiten en dat dan 16x achter elkaar. Sowieso hoop ik echt dat we in het volgende deel eindelijk weer als Assassin spelen maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 8 november 2021 18:21
    @Real13

    Mooi hoe meningen zo kunnen verschillen. Ik kan mij totaal niet vinden jouw punten over Valhalla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 8 november 2021 19:24
    @coola Oh maar dat had ik ook zeker niet verwacht hoor haha, gewoon hoe ik erover denk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 november 2021 11:06
    @Real13 Precies hoe ik erover nadenk, Valhalla prima game maar voorspelbaar, daarnaast een houtje huisje wat je niet open krijg om er een kist te looten en dat op de meest onlogische manier moet doen wat overigens zwaar irri was.

    Daarnaast het character wat gewoon de gehele game naar de klote helpt.

    Kassandra blijft een parel van een character en hopelijk komt er daar ooit een nieuw deel van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2021 11:30
    @Real13

    Overigens is het bij Odyssey toch echt wel Alexios en niet Kassandra, elke playtrough probeer ik met Kassandra te spelen om na 2 uurtjes weer te switchen naar Alexios.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 8 november 2021 11:13
    Ben benieuwd hoe het met de vele bugs zit. De vorige winter update had de game onspeelbaar gemaakt voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 8 november 2021 16:28
    Dacht de game volgend jaar pas weer op te starten maar toch ff de achievements voor tombs of the fallen binnenhalen dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mathieuderuyck

    • 8 november 2021 17:55
    Geeuw