
Nieuws

intro text
Brothers in Arms: Road to Hill 30 staat bij veel gamers op het verlanglijstje, wat niet zo verwonderlijk is, want het spel van ontwikkelaar Gearbox Software belooft zowel in singleplayer als multiplayer voor het nodige plezier te gaan zorgen. Voor het multiplayer gedeelte heeft men de oude, standaard multiplayer opties zoals deathmatch en capture the flag achtige types thuisgelaten en zich gericht op missies gebaseerd scenario's. De multiplayer levels heten dan ook geen "maps" maar "missies". In dit artikel krijgen we een kort overzicht van de verschillende multiplayer missies en waar je tijdens het spelen ervan op moet letten. Brothers in Arms: Road to Hill 30 ligt, als we de planning mogen geloven, 18 maart in de winkels.The relatively slower paced missions emphasize tactical superiority and deft command of AI squads. In a 2v2 game, each person commands up 3 AI squadmates for a total of 16 soldiers in the game at one time. A context sensitive command function makes leading squads easy as point and click, and an overview/tactical mode lets you observe the battlefield from a bird's eye view.
Reacties op: Tips en overzicht multiplayer missies Brothers in Arms
MrWoef
Superskunk
play on
MasterPie
Uhh wat dacht je van meerdere rondes?
MrWoef
MasterPie
Ook zijn op de officiele site 2 filmpjes te downloaden hoe je het spel moet besturen voor de PS2 en XBOX, erg handig om te zien
www.brothersinarmsgame.com
Wat wel raar is dat de makers in elk filmpje opscheppen dat ze het zo realistisch maken als het kan, maar waarom kan je dan die verdomde M1 Garand herladen als er nog kogels inzitten, dit zullen ze denk ik wel veranderen maar nu ziet het er wel raar uit dat hij tijdens het praten over realisme zn garand herlaadt
Ja de singleplayer wordt zeker gaaf, fire manouver and tactics, nog niet echt eerder gehad in een WOII shooter. Eigelijk in nog geen enkele shooter om eerst de vijand te suppressen om ze daarna met een ander team in de rug te naaien. Vooral onlin lijkt me dat zooo leuk. Naai je iemand in zn rug en dan keihard uitlachen als er buildin communication zit
Wel dom dat al die eikels zeiken om deathmatch en teamdeathmatch terwijl het in dit spel juist over tactieken gaat. 2vs2 is veel tactisher, dan leidt de een met zijn team de vijand af terwijl de ander hem gaat flanken. Kan niet wachten
MasterPie
MrWoef
gangstah-X
Gamesfreak
Ik zie het al voor me dat ik met een maat aan het spelen ben… Hij komt de tegenstander tegen en trekt zich terug… dan kom ik opeens uit een zijstraatje en dan maaien we ze neer
Lijkt me wel een spel om op de pc te spelen doh… ik dacht trouwens dat er al een demo van uit zou komen
MasterPie
Sneakybasterd
orie
MasterPie
En ja het wordt veel tactisher je hoeft maar 10 seconden op de site te neuzen en je weet dat dit gewoon gaat ownen! Hopelijk fixen ze nog wael wat animaties want als er iemand wordt afgeknald ziet het het onwijs houterig uit.
MasterPie
Je mist dan helaas iets zéér origineels op multiplayergebied..
Streetdog King
en heb al geen geld meer
nog langer w8te
MasterPie
Bij een P3 1000mhz met 256mb ram en een middelmatige videiokaart red je het al. Al is het dan natuurlijk niet zo mooi als op de pc screens
Sneakybasterd