Tim Sweeney quick interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

VoodooExtreme kon Epic code-dude Tim "Sweet-a " Sweeney bij de kraag grijpen en hem even een paar minuten vast houden om zo wat vragen op hem te lanceren. De vragen gaan over het gerucht dat wat "DirectX 9" heet, de GeForce3 en OpenGL.

Om de zeven vragen eens aandachtig te bestuderen smurf je in volle vaart naar deze pagina.Voodoo Extreme -- I heard that you guys are already talking about DX9. Can you spill the beans on what we may see in DirectX9?

Tim Sweeney -- C'mon, DirectX8 hardware hasn't even shipped yet, let's not get too antsy.

Voodoo Extreme -- Is OpenGL pretty much dead?

Tim Sweeney -- Not at all. All major CAD applications are targetting it as their primary API -- 3D Studio Max, Maya, and so on. Several leading game developers, like id Software, are targetting it exclusively. It has become the standard graphics API for multi-platform game development, with great Linux support available and MacOS X support.DirectX9? Laten ze eerst versie 8 maar eens fatsoenlijk laten werken.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou