Tienduizend 3D eenheden vechten in Rome: Total War | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Zowel Shogun als Medieval, de eerste twee games in de Total War reeks, werden erg goed onthaald door de pers. En hoewel men bij Creative A embly momenteel hard werkt aan een aanvulling voor Medieval kondigt men ook alvast de daaropvolgende game aan genaamd Rome: Total War.

Als er iets was aan te merken op de voorgaande games dan was het wel dat de eenheden slechts simpele sprites waren die voor nogal wazige graphics zorgden. Rome: Total War bied echter verbetering op dit punt en hoe! De nieuwe engine die Creative A embly uit de mouw heeft geschud is werkelijk ongeëvenaard wat betreft detail. Meer dan 10.000 eenheden kunnen in real-time worden gerenderd!

De enige vrees die meningeen nu nog heeft zijn de systeemeisen want reeds bij het op sprites gebaseerde Medieval rezen deze de pan uit. Maar het zal ook nog wel even duren tot Rome: Total War zal verschijnen dus we hebben nog alle tijd om te upgraden. Meer informatie over het spel vind je hier.Sticking with the award-winning formula of Total War™ games, the campaign game lets players build an Empire using the arts of war, diplomacy and trade. The new engine recreates Europe as a 3D game world ripe for conquest - where the whole physical terrain of Europe has been re-created. Cities and settlements will grow and develop over time (providing they are managed properly) and as players develop the environment around their cities (eg by building roads and bridges or improving the agriculture) the battlefields will adapt to show these features. The result is a fully dynamic interactive world.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou