THQ: 'Consolemakers moeten meer businessmodellen toestaan' | Gamer.nl

THQ: 'Consolemakers moeten meer businessmodellen toestaan' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

"We hebben krachtige discu ies gehad met de drie platformhouders, en ik denk dat iedereen weet dat de busine de komende tijd gaat evolueren. Laten we allemaal innovatief en flexibel zijn en op een positieve manier vooruitgaan om uit te zoeken wat consumenten willen", zegt Farrell.

THQ experimenteert momenteel in de Verenigde Staten met het spel MX vs. ATV Alive door het te verkopen voor 29,99 dollar, dertig dollar minder dan gebruikelijk. Spelers kunnen de game uitbreiden met gratis en betaalde downloadbare content. Farell zegt dat dit model is gebaseerd op dat van free-to-play-games: gratis speelbare games waarin mensen met kleine bedragen items kunnen kopen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou