Nieuws

This War of Mine: The Little Ones eind januari naar consoles

Komt naar XOne en PS4

Geschreven door Michel Musters op

De PS4- en Xbox One-versies van This War of Mine: The Little Ones verschijnt op 29 januari 2016, aldus uitgever Deep Silver.

De consoleversie van This War of Mine plaatst spelers in de schoenen van een kind die een oorlog mot zien te overleven. "Naast dat er aan overleven gedacht moet worden, willen we ook het kind in de speler aanspreken om te begrijpen hoe kinderen beschermd kunnen worden", aldus Deep Silver.

Dit artikel delen:

Lees meer

De favorieten van de redactie: Soma Ontwikkelaars mogen weer minigames in laadschermen plaatsen
9

Reacties op: This War of Mine: The Little Ones eind januari naar consoles

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • JanAlleman

    • 3 december 2015 10:39
    Ben heel erg benieuwd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 3 december 2015 10:50
    Typefoutje mot=moet.

    Voor de rest zeer benieuwd naar deze game. Is deze al op pc verschenen? Zo ja, wat vonden mensen ervan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 3 december 2015 11:53
    Uiteraard is er al een PC versie, al bijna een jaar. Ik heb veel positieve reviews gelezen en de game in meerdere eindejaarslijstjes gezien. Op steam 12,598 positieve reviews tegenover 573 negatieve. Nuff said! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BobbyDigitaL

    • 3 december 2015 13:55
    Uiteraard is er al een PC versie, al bijna een jaar. Ik heb veel positieve reviews gelezen en de game in meerdere eindejaarslijstjes gezien. Op steam 12,598 positieve reviews tegenover 573 negatieve. Nuff said! :)

    This War Of Mine is wel op pc maar de DLC The Little Ones nog niet hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 3 december 2015 14:35
    Klopt, my bad. Overigens is het geen DLC maar een 'enhanced edition' met extra content. Ik ga er van uit dat die content t.z.t. ook naar de PC komt als gratis update.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 3 december 2015 13:45
    Heb deze game nog niet. Maar overweeg hem wel in een sale te kopen in de toekomst. De prijs van de Black Friday sale was prima in orde laatste week.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BobbyDigitaL

    • 3 december 2015 17:22
    Dubbelpost?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BobbyDigitaL

    • 3 december 2015 17:24
    Klopt, my bad. Overigens is het geen DLC maar een 'enhanced edition' met extra content. Ik ga er van uit dat die content t.z.t. ook naar de PC komt als gratis update.
    Ik hoop het ook maar gratis zal het wel niet worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 3 december 2015 18:36
    Waarom niet? FTL did it. Wasteland 2 did it. Divinity: Original Sin did it.