Nieuws

Thief is gratis Xbox One Games with Gold-game in december

The Incredible Adventures ook gratis

Geschreven door Michel Musters op
De Games with Gold-games van december zijn bekendgemaakt. Van 16 december tot en met 15 januari is Thief gratis op Xbox One.

Daarnaast is de rpg The Incredible Adventures of Van Helsing van 1 december tot en met 1 januari gratis op Xbox One. Hiervoor is natuurlijk wel een Xbox Live Gold-abonnement nodig.

Op Xbox 360 komen er drie games gratis beschikbaar. Van 1 december tot en met 15 december is Castlestorm gratis. Van 16 december tot en met 31 december kunnen Gold-leden gratis Operatipon Flashpoint: Dragon Rising en Sacred 3 downloaden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Het eerste uur van Just Cause 3 PlayStation 4 wereldwijd meer dan 30 miljoen keer verkocht
9

Reacties op: Thief is gratis Xbox One Games with Gold-game in december

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 25 november 2015 10:17
    Super vet die ga ik zeker binnen halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 25 november 2015 10:21
    Leuk spel op zich en erg mooi, maar de herhalingsverveling slaat genadeloos toe uiteindelijk. Te weinig uitdaging, totaal gebrek aan humor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 25 november 2015 12:00
    Vond hem zwaar tegenvallen. Geen verhaal, ondanks dat ze het erg hard proberen, als je een beetje uitdaging wilt en het moeilijker maakt, dan is het frustrerend.

    Stealth mechanics zelf werken erg goed, maar meer dan dat en dat het wel een mooie game is maakte het het niet waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 25 november 2015 12:37
    van helsing is een leuke game en thief is wel zo game die ik gratis toch wel even uitspeel.
    Moet zeggen microsoft is goed bezig fans terug te winnen.
    Heb meer exclusief op me xbox one staan dan op me ps4 en gratis games is ook veel beter nu op de one.
    Ik koop consoles altijd voor hun exculsief titels en nooit voor de 3rd party want die speel ik liever op de pc met betere grafics.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 25 november 2015 13:04
    Sony, kijken we even mee? Niet dat Thief zo'n geweldige game is, verre van. Echter is een volwaardige titel toch leuker om te krijgen dan een halfgare indie game die ik toch nooit aanraak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kevin93w

    • 25 november 2015 15:01
    Microsoft heeft helaas ook vaak zat indie titels, maar de consoles zijn denk ik nog niet lang genoeg uit om volwaardige titels weg te geven (zou teveel geld kosten). En denk daarnaast dat er een hoop administratief en contractueel werk bij zo'n actie komt kijken. Grote ontwikkelaars en uitgevers zijn het daar immers toch niet snel over eens. Blijkbaar is nu de tijd gekomen om met games te beginnen die uit de launch periode komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 25 november 2015 15:15
    Dat doet ms al heel wat maanden ;) Wordt tijd voor een grotere HDD eraan te hangen. Zeker nu al die 360 games er nog bijkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xeros

    • 25 november 2015 16:14
    Dat is al sinds een half jaar zo dat MS gratis volwaardige games aanbied.Nu zelfs met bc 360 games.We mogen niet klagen lijkt me.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 26 november 2015 10:31
    Ik heb een ps4 en een one.
    Maar microsoft heeft weg gegeven en dan praat ik over volwaardig en niet Indi.
    Rayment legends
    Assasins Creed Black Flag
    Tomb Raider
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
    The Walking Dead: The Complete First Season
    The Incredible Adventures of Van Helsing
    Thief

    Sony heeft de volgende games uitgebracht.
    Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition
    InFamous: First Light
    Oddworld: New 'n' Tasty!
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
    Styx: Master of Shadows
    The Walking Dead: Season Two