Theme Park PS2 wordt realistisch(er) | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voor iedereen die Theme Park voor de PC heeft gemist komt hij nog voor de PS2 (ja leuk wacht nog maar een jaartje), maar er is nog meer. Normaal is het enige verschil tu en de PC en console versie iets andere graphics, en mi chien andere controls. Bij Theme Park, echter heeft men besloten om de hele engine te gaan uitbreiden, en een stuk realistischer te maken. Er zal worden gelet op dingen zoals G-Force, en hoe vaak/snel je bij elke val gaat wordt allemaal meegerekent. "We've enhanced the methods for building rollercoasters, and you now get a complete breakdown of the ride after construction," said Simon Harris, producer of the project. "Things like G-force and number of drops are detailed, and the real physics we've incorporated will genuinely make you feel as though you're experiencing the ride when you view it in first-person." Nou maar hopen dat het crashen van rollercoasters ook wat realistischer wordt met echt bloed


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou